بانک اطلاعات ساختمان بنا تا نما

ژاویز تولید کننده مبلمان اداری و پارتیشن اداری

مبلمان اداری و پارتیشن اداری یکی از پر مصرف ترین های دنیای امروزی است و با توجه به رشد و افزایش تاسیس شرکت ها و استارتاپ ها، پشت میز نشینی های امروزی و ساعات کاری طولانی، استفاده از مبلمان اداری امری رایج است. نقش مبلمان اداری در طراحی دکوراسیون اداری امری غیر قابل انکار است امروز در این مقاله سعی بر آن داریم که یک تولید کننده مبلمان اداری را که با پشتوانه دانش حرفه ای طراحان و دستگاه های بروز خود توانسته جایگاه خوبی در این صنعت به دست آورد را به شما معرفی کنیم پس در ادامه همراه ما باشید.

اهمیت تولید کننده مبلمان اداری

با ورود به هر شرکتی در وهله اول چشم ها متوجه مبلمان اداری می شود فرقی هم ندارد که مبلمان اداری مدرن باشد یا هر سبک دیگر. همانطور که همه ما می دانیم مبلمان اداری تقریبا شامل تمامی تجهیزات اداری اعم از پارتیشن اداری، میز مدیریت، میزهای کارمندی، نیم ست و صندلی های اداری می گردد.

محصولات تولیدی مجموعه ژاویز

مجموعه ژاویز با تیکه بر دانش و دستگاه های بروز دست به تولید محصولاتی زده که تمامی نیازهای یک سازمان را پاسخگو باشد. در ادامه به معرفی تنها بخشی از تولیدات این مجموعه می پردازیم.

میز کارمندی

میز کارمندی گزینه بسیار مناسبی برای استفاده کارمندان می باشد.

مجموعه میزهای کارمندی ژاویز بهینه شده برای انواع علایق و نیازهای کاری فضای شما می باشد. میز کارمندی ابعاد کوچیک تر و طراحی متفاوت تری نسبت به دیگر میز ها دارد و طبق نیاز های یک کارمند طراحی شده اند. میزهای کارمندی ژاویز عبارت اند از:

میز کارمندی ماربل

میز کارمندی آمبر

 

 

میز مدیریت

میزهای مدیریت تولید شده شرکت مبلمان اداری ژاویز تماما با اتصالات الیت می باشد. رنگ میزهای مدیریت سفارشی و بر اساس در خواست و نیاز مشتری امکان تغییر را دارد همچنین باید گفت میز مدیریت را می توان به صورت یک مجموعه کامل که شامل فایلینگ، میز کنفرانس، نیم ست های اداری، کردنزا و میز مدیریت سفارش دهید تا زیبایی اتاق خود را چند برابر کنید.

  • میز مدیریت گارنت  
  • میز مدیریت امرالد
  • میز مدیریت فلوریت

از انواع میزهای مدیریت هستند.

میز کارشناسی

به دلیل ابعاد میزهای کارشناسی معمولا فضای بیشتری را نسبت به فضای کارمندی اشغال می کند اما قابلیت های بیشتری نسبت به میز کارمندی دارد یکی از این قابلیت ها وجود قسمت تعبیه شده برای کیس است این قسمت باعث می شود در هم ریختگی سیم ها و اتصالات پیدا نباشد.

  • میز کارشناسی ماربل
  • میز کارشناسی آمبر

میز کنفرانس

یکی از میزهای پر طرفدار و پر اهمیت میز کنفرانس است که به ۳ شکل گرد،‌ مستطیل و u شک طراحی و تولید می شود. انواع میزهای کنفرانس مجموعه ژاویز شامل

  • میز کنفرانس امرالد
  • میز کنفرانس فلوریت
  • میز کنفرانس گارنت
  • میز کنفرانس آمبر
  • میز کنفرانس ماربل

 است.

میز رسپشن

یکی از مهم ترین دلایل برای داشتن یک میز رسپشن ایجاد ارتباط قوی و هر چه بهتر با مراجعه کنندگان است. میز های رسپشن قابلیت تولید به صورت تک و دو کاربره را دارد. میز رسپشن اپال و میز رسپشن دیاموند دو محصول از میزهای رسپشن مجموعه ژاویز است همچنین باید به این نکته اشاره کرد که میز اپال قابلیت این را دارد که به عنوان میز کارشناسی ترکیبی با میز رسپشن هم طراحی و تولید می شود.

میز گروهی

میزهای کارگروهی جزو مبلمان اداری محسوب می گردد که بیشتر برای فضاهای کاری اشتراکی مورد استفاده قرار می گیرد و این محصول به صورت دو نفره،‌۴ و یا میزهای گروهی ۶ نفره عرضه می گردد. در مجموعه ژاویز ۴ مدل میز گروهی طراحی و تولید می شود که با نام های زیر عرضه می گردد.

  • میز گروهی رابی
  • میز گروهی کریستال
  • میز گروهی اپیدوت
  • میز گروهی اسپنیل

ژاویز هم اکنون مدل‌های جدید خود را ارائه کرده و نسلی از ایده های جذاب، نو و عملکردگرا را در اختیار ادارات دولتی و خصوصی، شرکت ها، بانک ها و .....  قرار داده است این محصولات با نام های رودونیت، جاسپر و سودالیت هم اکنون قابل سفارش است.

 

نکاتی که هنگام خرید مبلمان اداری بهتر است به آن توجه گردد!

ژاویز همواره در تلاش است تا با رعایت یک سری از فاکتورها و مولفه ها تولیدی های خود را ارتقا دهد تا در عین زیبایی و کارایی سلامت کارمندان نیز تضمین گردد همچنین تمام سلایق را پوشش دهد. در ادامه سعی داریم تا برخی از نکاتی که هنگام خرید مبلمان اداری رعایت کنیم را با هم بخوانیم.

وزن و ابعاد مبلمان اداری

در وهله نخست باید به وزن و ابعاد مبلمان اداری توجه شود و جزو اهمیت های خرید مبلمان اداری قرار داده شود. اکثرا مبلمان اداری دارای استانداردهایی است که شرکت ها به آن توجه می کنند اما گاها دیده می شود که این اصول و استانداردها زیر پا گذاشته می شود. برای سهولت در رفت و آمد و دسترسی بهتر دقت به ابعاد و اندازه مبلمان اداری امر غیر قابل انکار است. همچنین برای راحتی در جابجایی حتما باید به وزن مبلمان اداری توجه شود.

زیبایی مبلمان اداری

همانطور که در بالا هم اشاره شد در بدو ورود به مجموعه، مبلمان اداری است که باعث جلب توجه و نظر می شود پس در هنگام خرید به زیبایی مبلمان اداری توجه کنید البته زیبایی را فدای کارآیی نکنید.

دارا بودن گارانتی و خدمات پس از فروش

معمولا برندهای مطرح و بهترین ها در این صنعت دارای معتبر ترین گارانتی است. زمانی که شرکت تولید کننده، محصول و تولید خود را گارانتی می کند به این معناست که به کیفیت کار خود اعتماد دارد.

می توان گفت شرکت های معتبر در این زمینه، گارانتی یک ساله به خریداران خود ارائه می دهد.

حتما قبل از خرید از دارا بودن گارانتی معتبر شرکت و اینکه گارانتی شامل چه مواردی می شود مطلع شوید.

برای ما علاوه بر کیفیت محصولات، خدمات پس از فروش حائز اهمیت است.

شرکت ژاویز با تکیه بر تکنیک ساخت حرفه ای و اتوماسیون صنعتی و به منظور رعایت حقوق مصرف کننده، محصولات خود را با ۱۲ ماه ضمانت و ۱۰ سال خدمات پس از فروش به مشتریان عرضه می نماید.

 

 

سخن پایانی

مجموعه ژاویز با تیکه بر دانش حرفه ای و طراحان زبده در تلاش است تا مکانی را به ارمغان بیاورد تا کارمندان بتوانند با خیالی آسوده و در مکانی که از آن حس خوبی را دریافت می کنند بهترین راندمان را داشته باشند و این را جزو دغدغه و هدف اصلی خود می داند.

ژاویز در فضای تولیدی خود و با استفاده از ماشین آلات مدرن همواره تلاش می‌کند تا هر آنچه مورد نیاز فضاهای اداری می‌باشد را با کیفیتی بالا و به شایستگی هر چه تمام تر به بازار مبلمان اداری عرضه کند.

ما در تلاشیم تا علاوه بر ارائه خدمات طراحی و مشاوره رایگان، طراحی و تولید محصولات متناسب با کاربری و فضاهای اداری را فراهم آوریم.

برای دریافت کاتالوگ و دیدن محصولات می توانید به سایت ما به نشانه اینترنتی javizco.com مراجعه نمایید. 

 

اینجا تبلیغ کنید
لیبل اصالت تابلو نئون تبلیغات در بنا تا نما
بانک اطلاعات ساختمان بنا تا نما