بانک اطلاعات ساختمان بنا تا نما

توضیح نوشتاری

جهت مشاوره رایگان با شماره های  ۲۲۸۹۷۸۶۰ - ۰۲۱   و  ۰۹۱۲۲۶۰۱۱۰۱   تماس بگیرید تا متخصصین ما شما را راهنمایی کنند.

طراحی داخلی خانه یا محل کار شما نقش اساسی و مهمی در کیفیت آن فضا دارد. طراحی زیبا بر پایه استاندارد های موجود، نحوه چیدمان، نوع مصالح و متریال های به کار رفته، نور پردازی و مبلمان از عوامل و عناصری هستند که در زیبایی و کارآمدی فضا بسیار موثر می باشند.  اگر به دنبال ایجاد تغییرات و نوسازی در محل کار یا سکونت خود هستید، با شماره های ۰۹۱۲۲۶۰۱۱۰۱ و ۲۲۸۹۷۸۶۰ - ۰۲۱ تماس بگیرید تا مهندسین مستر دکور به صورت رایگان به شما مشاوره دهند.

مستر دکور با تیمی متخصص و حرفه ای، با سال ها تجربه در زمینه های  بازسازی ،   ویلا سازی ، طراحی محوطه و فضای سبز، پیمان مدیریت و  طراحی داخلی پروژه های مسکونی، اداری و تجاری در خدمت کارفرمایان عزیز بوده است و دارای صد ها  نمونه کار   در این زمینه ها است و این نمونه کار ها گواهی بر سال ها تجربه و تخصص مستر دکور در امور ساختمانی می باشد.

تیم مستر دکور با در نظر گرفتن معیار های جهانی،   نیاز و سلیقه کارفرما، پروژه شما را با بالاترین کیفیت و در کوتاه ترین زمان ممکن به انجام می رساند. ما در مستر دکور با تیمی جوان، فعال و با مهارت، پروژه هایی در مقیاس های کوچک و بزرگ را با توجه به بودجه شما و کمترین هزینه اقتصادی ممکن و بالاترین کیفیت به عمل می رسانیم. ما علاوه بر تخصص و تجربه ای که در زمینه طراحی داخلی و بازسازی داریم، در ویلا سازی و طراحی محوطه نیز تیمی کارآمد و متبحر داریم که می توانیم ویلای رویایی شما را همانگونه که شما آرزو دارید، بسازیم. طراحی فضای خارجی به اندازۀ طراحی فضای داخلی اهمیت دارد، طراحان و مهندسان ما فضای خارجی ساختمان شما را نیز زیبا تر می کنند.

شرکت ساختمانی مستر دکور در دو شعبه (تهران) جهت عقد قرار داد و انجام کلیه امور مربوط به کارفرمایان گرامی، پذیرای شما عزیزان می باشد.

شعبه پاسداران  : پاسداران - خیابان گل نبی
شعبه تهرانپارس  : تهرانپارس – خیابان فرجام

ثبت کنندۀ آگهی 0912xxxxx01 تاریخ ثبت آگهی تاریخ بروزرسانی
اینجا تبلیغ کنید
لیبل اصالت تابلو نئون تبلیغات در بنا تا نما
بانک اطلاعات ساختمان بنا تا نما