بانک اطلاعات ساختمان بنا تا نما

توضیح نوشتاری

شرکت مهندسی و بازرگانی دماتجهیز از سال 1382 فعالیت خود را در خصوص طراحی، محاسبه، ساخت، اجرا و فروش انواع دستگاههای سرمایش، گرمایش و تهویه مطبوع آغاز نمود.

این شرکت با نگاهی به آینده و از سال 1383 اقدام به ارائه جامع ترین وب سایت تخصصی تجهیزات تاسیسات جهت ارائه اطلاعات انواع دستگاههای تهویه مطبوع، گرمایشی و موتورخانه، تجهیزات کنترل، تجهیزات استخر، سونا و جکوزی و ... در قالب 72 گروه محصول در سایت دمـاتـجهیــز نمود و با استقبال بسیار خوبی مواجه گردید.
سایت مرجع دماتجهیز اولین (از سال 1383) و پربیننده ترین سایت تخصصی فروش تجهیزات تاسیسات مکانیکی  (براساس داده های سایت جهانی Alexa.com ) در خاورمیانه می باشد. 
همواره تلاش کرده ایم با ارائه کامل ترین و جامع ترین اطلاعات، مشخصات فنی موردنیاز، گارانتی شرکتی محصولات و  قیمت های تضمین شده تجهیزات معتبر تاسیسات مکانیکی در دماتجهیز، علاوه بر همراهی با شما عزیزان در انتخاب و خرید تجهیزات نسبتاً تخصصی تاسیسات، حس خوب خرید بهینه و هوشمند از فروشگاه معتبر اینترنتی دماتجهیز را نیز تجربه نمائید .

بنابراین با توجه به تنوع و گستردگی محصولات و برندهای ارائه شده در دماتجهیز از یک طرف و توانایی این شرکت در ارائه بیشترین تخفیف ها همراه با گارانتی اصلی شرکت های تولید کننده (بدلیل ارتباطات و سفارشات مداوم دماتجهیز با تولید کنندگان معتبر) ، شما می توانید کلیه تجهیزات مورد نیاز تهویه مطبوع، گرمایشی و موتورخانه، تجهیزات کنترل، استخر، سونا و جکوزی، اعلام و اطفاء حریق و ...، از برندهای مختلف را از شرکت دماتجهیز تهیه نموده و خود را از دردسر های تماس و پیگیری با فروشندگان مختلف معاف نمایید .

همچنین این مدیریت با توجه به استقبال گسترده کاربران، کارشناسان و مهندسین مشاور از سایت مرجع دماتجهیز امکان درج بنرهای تبلیغاتی برای شرکتهای تولیدی و بازرگانی مرتبط را در نظر گرفته که شرح آنرا می توانید در بخش درج بنر تبلیغاتی و یا درج محصولات سرمایش و گرمایش ملاحظه فرمائید.

نام مدیر

آقای مهندس زواریان

آدرس

تهران - خیابان طالقانی –بین چهارراه مفتح و بهار – نبش طالبیان - ساختمان463
ثبت کنندۀ آگهی 0912xxxxx62 تاریخ ثبت آگهی تاریخ بروزرسانی
اینجا تبلیغ کنید
لیبل اصالت تابلو نئون تبلیغات در بنا تا نما
بانک اطلاعات ساختمان بنا تا نما