بانک اطلاعات ساختمان بنا تا نما

پارتیشن اداری چه نقشی در بهینه‌سازی فضا دارد؟

در گذشته بسیاری از ادارات و شرکت‌ها ترجیح می‌دادند که هیچ مرزی بین کارمندان در فضای کاری وجود نداشته باشد و همگی در یک فضای باز و مشترک فعالیت کنند. این در حالی است که طی سال‌های اخیر، محبوبیت این نوع چیدمان از بین رفته و شرکت‌ها سعی در جداسازی کارمندان و ایجاد یک محیط امن و راحت برای آنها دارند. پارتیشن اداری یکی از کاربردی‌ترین محصولات در این زمینه است که توانسته برای بهینه‌سازی فضا و حفظ حریم خصوصی افراد، نقش قابل‌توجهی داشته باشد.

انواع مختلفی از پارتیشن‌ها در بازار موجود است که برای خرید و استفاده از آنها باید نهایت دقت نظر را داشته باشید. در ادامه، علاوه بر معرفی تنوع پارتیشن‌ها، به یک شرکت برتر در زمینه طراحی و اجرای این محصولات نیز می‌پردازیم تا بتوانید یک محیط اداری لوکس و کاربردی را برای همکاران خود فراهم کنید.

پارتیشن اداری

خرید پارتیشن اداری

پارتیشن اداری چیست؟

پارتیشن به جداسازی فضا کمک می‌کند. این محصولات که با جنس چوب، شیشه، آلومینیوم و... ساخته می‌شوند، فضا را به اتاقک‌های مجزایی تقسیم می‌کنند. البته در محیط‌های اداری، سبک‌های مختلفی از ارتباطات وجود دارد و در مرحله اول لازم است که به نوع همکاری افراد توجه شود تا بتوان بهترین فضای اداری را به وجود آورد. برای مثال، خرید پارتیشن اداری متناسب با هر سلیقه و تمایلات رفتاری، مانند برون‌گرایی یا درون‌گرایی کارمندان، متفاوت است. به صورت کلی، پارتیشن‌ها یکی از مقرون به‌صرفه‌ترین انتخاب‌ها برای تبدیل محیط اداری بدون مرز، به یک فضای حرفه‌ای‌تر و درعین‌حال زیباتر به حساب می‌آیند.

مزایای خرید پارتیشن اداری برای بهینه‌سازی فضا

ایجاد ایستگاه‌های کاری خصوصی را می‌توان یکی از مهم‌ترین مزایای پارتیشن‌های اداری به حساب آورد. در این نوع اتاقک‌ها شما می‌توانید استعداد و مهارت‌های کارمندان را تا حد زیادی افزایش دهید. عملکرد کاری بهتر با راندمان بیشتر، حفظ آرامش، افزایش تمرکز و ایجاد یک محیط امن و در دسترس، با انتخاب و چیدمان اصولی پارتیشن‌های اداری امکان‌پذیر است. با توجه به آنکه اکثر افراد ترجیح می‌دهند که به‌تنهایی کار کنند، درنتیجه می‌توان از پارتیشن‌های اداری سفارشی‌سازی شده، استفاده بهینه کرد. در ادامه به مزایای دیگر این محصولات می‌پردازیم:

  • ایجاد یک فضای کاربردی با نهایت استفاده از فضاهای بی‌فایده
  • تقسیم‌بندی محیط اداری به یک فضای ایده‌آل
  • انعطاف‌پذیری و امکان استفاده از آنها در انواع فضاها با طراحی‌های متنوع
  • امکان استفاده بیشتر از نور طبیعی و افزایش نشاط روحی و روانی
  • نصب و نگهداری ساده و بی‌دردسر
  • آماده‌سازی در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت
  • قیمت مناسب نسبت به سازه‌های آجری و...
  • عایق بودن در برابر صدا و حرارت و در نتیجه صرفه‌جویی در مصرف انرژی
  • دوام بالا و طول عمر طولانی
  • ایجاد نمایی زیبا و مدرن به وسیله بهترین و باکیفیت‌ترین متریال‌ها

پارتیشن شیشه ای

انتخاب بهترین مدل پارتیشن اداری

بهترین نوع پارتیشن اداری

پارتیشن‌های اداری با جنس‌های مختلفی در بازار موجود هستند. خرید بهترین نوع پارتیشن، به عوامل مختلفی همچون کاربرد مدنظر، بودجه، قیمت، برند تولیدکننده، کیفیت ساخت و همچنین ویژگی‌های هر مدل بستگی دارد. بااین‌حال طی بررسی‌های انجام شده، خرید پارتیشن شیشه‌ای طی سال‌های اخیر با استقبال زیادتری روبرو بوده است که از جمله دلایل آن، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ویژگی‌های متمایز پارتیشن شیشه‌ای

پارتیشن شیشه‌ای در چند مدل مختلف موجود است؛ پارتیشن شیشه‌ای تک‌جداره، دوجداره و پارتیشن فریم لس، از جمله مهم‌ترین و پرطرفدارترین آنهاست. خرید این جداکننده فضا مزایای بسیار زیادی دارد؛ برای مثال، نصب و اجرای ساده و سریع، مدرن‌تر کردن فضای اداری، امکان ترکیب با چوب و سایر متریال‌های مدنظر، عایق بودن در برابر صدا و حرارت، بهره‌گیری از نور طبیعی، قیمت مقرون‌به‌صرفه، عدم اشغال فضای زیاد، حفظ حریم خصوصی و امکان نظارت بر کارمندان، از جمله این موارد است.

تنوع در طراحی و اجرا

پارتیشن شیشه‌ای به صورت فریم‌دار یا فریم لس در بازار موجود است که مدل بدون فریم (فریم لس) آن طرفداران بیشتری دارد. دلیل آن را می‌توان در عدم وجود پروفیل و اشغال‌کردن کمترین حجم از فضا در نظر گرفت. پارتیشن شیشه‌ای فریم لس در انواع ابعاد و طراحی‌ها ساخته می‌شود. برای مثال، شما می‌توانید از شیشه سکوریت یا لمینت، شیشه طرح‌دار، ساده یا حتی رنگی در تولید آن استفاده نمایید.

کاربرد پارتیشن شیشه ای فریم لس در اداره ها

نکات مهم در خرید پارتیشن

در خرید پارتیشن اداری باید به چند نکته توجه نمایید:

  1. اگر قصد خرید پارتیشن اداری شیشه‌ای دارید، بهتر است که صفر تا صد طراحی تا اجرا را به یک شرکت واگذار کنید. در این زمینه، انتخاب بهترین شرکت فعال در این حوزه مانند شرکت دیکا سازه می‌تواند گزینه مناسبی باشد.
  2. اندازه‌گیری دقیق برای نصب پارتیشن باید توسط متخصص انجام شود. از آنجایی که شیشه‌های سکوریت را نمی‌توان مجدد برش داد، درنتیجه باید ابعاد دقیق آن مشخص گردد.
  3. خرید پارتیشن اداری شیشه‌ای فریم لس می‌تواند بهترین انتخاب شما در بهینه‌سازی فضا باشد؛ چراکه این نوع پارتیشن‌ها کمترین فضا را اشغال می‌کنند.
  4. اگر محیط کاری شما اجاره‌ای است، باید به سراغ طراحی‌هایی بروید که کمترین آسیب را به دیوارها زده و قابلیت جداسازی و استفاده مجدد را هم داشته باشند.
  5. طراحی‌های مدرن و متناسب با دکوراسیون داخلی محیط کاری خود را انتخاب نمایید. دکوراسیون داخلی مدرن و زیبا می‌تواند تأثیر چشمگیری بر جذب مشتری داشته باشد.
  6. بودجه مدنظر خود را برای این کار در نظر بگیرید. در این مورد باید سعی کنید که بهترین کیفیت پارتیشن، با کمترین قیمت را خریداری نمایید.

پارتیشن اداری

تنوع طرح و رنگ پارتیشن شیشه ای

پارتیشن اداری از کجا بخریم؟

همان‌طور که در این مقاله گفتیم، نقش پارتیشن اداری در بهینه‌سازی فضای کاری بسیار چشمگیر است. خرید و اجرای آن توسط شرکت‌هایی که به صورت تخصصی در این زمینه مشغول به فعالیت هستند، می‌تواند تأثیر چشمگیری بر روند کاری شما داشته باشد. در این زمینه به شما پیشنهاد می‌کنیم که به سراغ شرکت‌های خوش‌نام و باسابقه‌ای همچون دیکا سازه بروید.

شرکت دیکا سازه از سال 1388 در زمینه طراحی و اجرای پارتیشن‌های اداری مشغول به فعالیت است. این شرکت با بهره‌گیری از جوانان خلاق ایرانی و با تولید سازه‌های مدرن و باکیفیت توانسته با شرکت‌های بزرگی همکاری کند. قطعاً ایجاد فضاهای لوکس و کارآمد با کمک طراحان دیکا سازه می‌تواند راندمان کاری شما را تا حد زیادی بالا ببرد. پس اگر قصد خرید پارتیشن اداری با بهترین کیفیت و درعین‌حال کمترین قیمت را دارید، دیکا سازه می‌تواند انتخاب اول شما باشد.

اینجا تبلیغ کنید
لیبل اصالت تابلو نئون تبلیغات در بنا تا نما
بانک اطلاعات ساختمان بنا تا نما