بانک اطلاعات ساختمان بنا تا نما

بهترین چسب آب بندی نمای کامپوزیت آپارتمان‌ها

اغلب ساختمان‌هایی که با استفاده از کامپوزیت نمای آن‌ها را ساخته‌اند، پس از مدتی ممکن است با نفوذ آب مواجه شوند. نفوذ آب به داخل این نماها باعث می‌شود که نما آسیب ببیند، تغییر رنگ بدهد یا حتی در مواقعی از ساختمان جدا شود. اگر مدت زمان زیادی از نفوذ آب به داخل نمای ساختمان گذشته باشد، امکان تخریب یک سازه هم وجود دارد. به همین دلیل باید با آب بندی نما ساختمان، از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کرد. نماهای کامپوزیت یکی از پرطرفدارترین نماهایی هستند که امروزه برای زیباتر کردن ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما این که بهترین چسب برای آب بندی نمای کامپوزیت چیست، ممکن است کمی چالش برانگیز باشد. رایمند تجارت به عنوان یکی از برترین مراکز برای فروش انواع چسب آب بند، چسب‌هایی که ماندگاری طولانی مدتی دارند را برایتان در نظر گرفته است. در ادامه در مورد آن‌ها صحبت خواهیم کرد.

روند آب بندی کامپوزیت آپارتمان‌ها

نماهای کامپوزیت با استفاده از اجزای مختلف روی کار آمده‌اند. زمانی که لاستیک‌های موجود در این نماها که مخصوص آب بندی هستند از بین بروند، مشکل نفوذ آب پدید می‌آید. پس باید با چسب آب بند آن را برطرف کرد. برای این که نمای کامپوزیت را آب بندی کنید، لازم است که ابتدا نوار لاستیکی معیوب از ورق کامپوزیت جدا شده و درز مورد نظر تمیز گردد. پس از این که درز آسیب دیده پاکسازی شد، با استفاده از چسب که می‌تواند چسب پلی اورتان یا چسب سیلیکون خنثی باشد، باید آن را پر کنید. توجه داشته باشید که چسب‌هایی که برای نمای کامپوزیت و آب بندی نما ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرند، سریعا خشک می‌شوند. پس پیمانکار باید سرعت عمل بالایی داشته باشد. برای درزگیری و عایق کردن باید ابتدا چسب بر روی درز ریخته شود. سپس اقدامات لازم برای خشک کردن چسب صورت بگیرد. در نهایت هم سطح عایق بندی می‌شود. شما می‌توانید برای آب بندی نما ساختمان و اطلاع از نکات مهم آن با رایمند تجارت در ارتباط باشید.

بهترین چسب‌ها برای آب بندی نما ساختمان

به طور کلی پیمانکارانی که مشغول آب بندی نمای ساختمان هستند، استفاده از برخی چسب‌ها را برای نمای کامپوزیت نامناسب می‌دانند. این افراد معتقدند که اگر چسب آکواریوم یا سیلیکون برای درزگیری نماهای کامپوزیتی مورد استفاده قرار بگیرد، ممکن است پس از مدتی روغن پس دهد و باعث قهوه‌ای شدن نمای کامپوزیت بشود. در عین حال که کارآمد هم نیست. بنابراین لازم است که با بهترین چسب‌هایی که رایمند تجارت برای آب بندی نمای کامپوزیت در نظر گرفته است، آشنا باشید. چسب سیلیکون خنثی و چسب پلی اورتان از جمله بهترین چسب‌هایی هستند که در این زمینه مورد استفاده قرار می‌گیرند.

چسب پلی اورتان و مزایای آن

یکی از بهترین چسب‌هایی که برای آب بندی نمای ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد، چسب پلی اورتان است. این ماده شیمیایی یک ‌چسب کاملا انعطاف پذیر است که برای مقاوم سازی و درزگیری ساختمان‌ها انتخابی بسیار مناسب است. نور خورشید، حرارت و سایر عوامل محیطی نمی‌توانند بر روی چسب پلی اورتان تاثیر بگذارند. این چسب چسبندگی خوبی دارد و طول عمر آن نیز بالا است. پس با به کار گرفتن این ماده شیمیایی می‌توانید هزینه‌هایی که باید برای آب بندی نمای کامپوزیت صرف کنید را کاهش دهید. برای این که بتوانید به بهترین شکل ممکن از این چسب استفاده کنید، لازم است که قبل از هر کاری سطح مورد نظر خود را تمیز نمایید.

یکی از مهم‌ترین مزایایی که این چسب دارد این است که اصولا در دماهای بالا چسب پلی اورتان ذوب نمی‌شود.‌ از آنجایی که نور خورشید ممکن است به درزگیر نمای کامپوزیت آسیب برساند، با استفاده از این چسب می‌توانید میزان آسیب را کاهش دهید. توجه داشته باشید که این نوع از چسب خاصیت ضد آب بودن دارد. پس جلوی نفوذ آب را گرفته و میزان مقاومت نمای یک ساختمان را افزایش می‌دهد. این چسب‌ها در مقابل ضربه هم مقاوم هستند و به عنوان یک عایق الکتریکی هم کاربرد دارند.

چسب سیلیکون خنثی و مزایای آن

یکی دیگر از چسب‌هایی که برای آب بندی نما ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد، چسب سیلیکون خنثی است. اگرچه سایر چسب‌های سیلیکون برای عایق بندی نمای کامپوزیت مناسب نیستند، اما نوع خنثی از چسب‌های سیلیکون می‌تواند به خوبی یک ‌نما را در برابر نفوذ آب مقاوم‌ کند. این نوع از چسب‌ها از قدرت چسبندگی و دوام ببشتری برخوردار هستند. چسب‌های سیلیکون خنثی بدون این که روغن پس بدهند یا حلالی را روی سطح قرار بدهند، می‌تواند فرآیند درزگیری را به پایان برسانند. مقاومتی که این چسب‌ها در برابر اشعه‌های خورشید نشان می‌دهند، بسیار زیاد است. شما می‌توانید این نوع از چسب‌ها را با قیمتی بسیار عالی از فروشگاه رایمند تجارت خریداری کنید. از آنجایی که حجم‌های گوناگونی از چسب سیلیکون خنثی موجود است، برای اطلاع از قیمت این چسب‌ها با رایمند تجارت در ارتباط باشید.

زمان مناسب برای اجرای آب بندی کامپوزیت

ممکن است این سوال، سوال شما هم باشد که‌ چه زمانی بایستی نمای کامپوزیت یک ساختمان را آب بندی کنیم. معمولا کارشناسان توصیه می‌کنند که به هنگام نصب نمای کامپوزیت آب بندی هم انجام شود. شما باید زمانی از چسب آب بندی نمای کامپوزیتی استفاده کنید که دمای هوا بین ۵ تا ۳۵ درجه سانتی گراد باشد. در ضمن بهتر است تا قبل از ترک خوردن نما عایق بندی را انجام دهید تا متحمل هزینه‌های تعمیر نمای ترک خورده نباشید.

مزایای آب بندی نمای کامپوزیت

  • با آب بندی کردن نمای ساختمان می‌توانید جلوی نفوذ آب باران و اسیدهای موجود در آن را به ساختمان بگیرید.
  • با آب بندی امکان نم دادن یک ساختمان به حداقل می‌رسد. در نتیجه ساختار ساختمان تضعیف نخواهد شد.
  • آب بندی کردن نما باعث جلوگیری از شوره زدن می‌شود‌. به همین دلیل افراد برای حفظ ظاهر زیبای ساختمان از چسب آب بندی استفاده می‌کنند.‌
  • با آب بندی نما ساختمان می‌توانید هزینه‌هایی را که برای تعمیر نمای ساختمان صرف می‌شوند را به حداقل برسانید. یعنی دیگر باران یا سایر عوامل محیطی باعث آسیب دیدن نما نخواهند شد.

خرید چسب آب بندی نما ساختمان از رایمند تجارت

برای این که بتوانید بهترین چسب را برای آب بندی نما ساختمان خریداری کنید، لازم است که بهترین فروشگاه‌ها را انتخاب کنید. فروشگاه رایمند تجارت یکی از بهترین فروشگاه‌های فروش انواع چسب آب بندی است. شاید بپرسید که چرا؟!

رایمند تجارت تنها یک فروشنده نیست بلکه به عنوان یک پیمانکار نیروهای مجربی را به محل مورد نظر شما اعزام می‌کند تا آب بندی را انجام دهند.‌ کارشناسانی که در رایمند تجارت فعالیت دارند، از تجربه، مهارت و سابقه کاری زیادی برخوردار هستند. به همین دلیل مناسب با نیازی که مشتری دارد، یک محصول خاص را به او ‌معرفی می‌کنند.

در کنار آن، رایمند تجارت قسمت مناسبی را برای شما مشتریان گرامی در نظر گرفته است. این فروشگاه همواره با به روز رسانی مصالح ساختمانی و ارائه بهترین راه حل‌ها برای از بین بردن نیاز مشتری در صدد است که ساختمان‌ها را در برابر عوامل محیطی مقاوم کند. با انتخاب این فروشگاه، می‌توانید آب بندی نما ساختمان کامپوزیتی را به بهترین شکل ممکن جلو ببرید. جهت ثبت سفارشات اینترنتی خود به سایت رایمند تجارت به نشانی https://www.raymandtejarat.com سر بزنید.

 

اینجا تبلیغ کنید
لیبل اصالت تابلو نئون تبلیغات در بنا تا نما
بانک اطلاعات ساختمان بنا تا نما