بانک اطلاعات ساختمان بنا تا نما

درب کشویی برای سرویس بهداشتی

درب مخفی کشویی

در سال‌های اخیر به‎دلیل بالا رفتن جمعیت و قیمت ساخت خانه‌های بزرگ، بسیاری از خانه‌ها با ابعاد کوچک‎تر ساخته شده‌اند. این موضوع باعث شده تا نیاز باشد برای ساخت کمدها، فضاهای ذخیره سازی، کابینت و... به حجم و ابعاد آن‌ها دقت زیادی شود. یکی از مشکلاتی که در سرویس بهداشتی‌های مختلف وجود دارد، فضایی است که درب‌های لولایی اشغال می‌کنند. این موضوع به‎ویژه برای سرویس بهداشتی‌های کوچک که محدودیت فضا در آن‌ها بسیار زیاد است، اهمیت بسیار بیشتری پیدا می‌کند.

آشنایی با درب کشویی مخفی سرویس بهداشتی

درب کشویی توکار که می‌تواند برای محیط‌های مختلفی از قبیل سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار گیرد، یکی از زیباترین انواع درب‌های موجود در بازار است. این درب‌ها با نام پاکت درب (Pocket Door) به کمک یک‎سری ریل‌ها و قرقره‌های مختلف که روی این ریل‌ها قرار می‌گیرند، کار می‌کنند. امکان حرکت دادن این درب‌ها به‎راحتی وجود دارد و می‌توان بدون دردسر وارد سرویس بهداشتی شد.

درب کشویی مخفی سرویس بهداشتی می‌تواند در حین ساخت خانه در محل نصب شود. چرا که برای نصب این درب‌ها، باید حتما پنل اصلی درب که باعث فراهم کردن امکان باز و بسته شدن درب به‎صورت می‌شود، در داخل دیوار قرار بگیرد. البته می‌توان این درب‌ها را بعد از ساخت منزل نیز مورد استفاده قرار داد؛ ولی لازم است که بخشی از دیوار تخریب شود تا پنل در درون آن نصب گردد.  

درب کشویی توکار

مزایای درب کشویی توکار

از ورود درب‌های کشویی توکار به ایران زمان زیادی نمی‌گذرد؛ اما از همان ابتدای ورود این درب‌ها در صنعت دکوراسیون و معماری، آن‌ها محبوبیت بسیار زیادی پیدا کردند. دلیل این موضوع هم ساختار جدید و در عین حال کارآمد درب‌های مخفی توکار است. اگر به‎دنبال انتخاب درب کشویی توکار برای کار در سرویس بهداشتی خانه مسکونی خودتان هستید، باید قبل از خرید و سفارش دادن این درب‌ها در مورد مزایای آن‌ها اطلاعات کسب کنید. در این صورت می‌دانید که آیا خرید این درب‌های کشویی ارزشی دارد یا خیر؟

·قابل ساخت با انواع رنگ و جنس

یکی از مزایای سفارش و خرید درب ریلی مخفی توکار این است که می‌توان آن را با رنگ‌ها و جنس‌های مختلفی سفارش داد. هیچ محدودیتی برای استفاده از این درب‌های کشویی وجود ندارد. می‌توانید آن‌ها را با هر رنگ و مدلی سفارش دهید. درب‌های ریلی می‌توانند به صورت شیشه‎ای، فلزی و چوبی سفارش داده شوند که البته نمونه چوبی آن‌ها بسیار پرکاربردتر است. معمولا توصیه می‌شود که افراد حتما درب‌های کشویی را با روکش‌های مقاوم به رطوبت برای سرویس بهداشتی سفارش دهند. در این صورت طول‎عمر آن‌ها بسیار افزایش پیدا می‌کند.

·کاهش فضای اشغالی توسط درب

محدودیتی که یک درب لولایی در سرویس بهداشتی ایجاد می‌کند، واقعا اذیت‎کننده است. به‎خصوص اگر ابعاد سرویس بهداشتی بسیار کوچک باشد و نتوان به راحتی در این فضا حرکت کرد. درب کشویی توکار می‌تواند در فضا صرفه جویی بسیار زیادی کند. دیگر با باز کردن درب، شاهد اشغال شدن فضا نخواهید بود و می‌توانید از فضای پشت درب نیز استفاده کنید.

·ایجاد سبک مینیمالیستی و زیبا در خانه

درب ریلی مخفی سرویس بهداشتی به‎شدت با سبک دکوراسیون مدرن در خانه‌های مسکونی مرتبط است. اگر به این سبک علاقه‎مند هستید و می‌خواهید با هر روشی یک فضای مینیمالیستی و زیبا در خانه ایجاد کنید، کافیست که از درب مخفی کشویی سرویس بهداشتی استفاده نمایید. این درب‌های جذاب می‌توانند با رنگ‌های خاص و طرح‌های زیبای خودشان، زیبایی خانه شما را چندین برابر کنند.

·کم سر‎و‎صدا

یکی از معایب درب‌های لولایی این است که لولاهای آن‌ها به مرور زمان دچار خرابی می‌شوند و صدای زیادی را تولید می‌کنند. این موضوع می‌تواند برای یک خانه مسکونی کوچک واقعا آزاردهنده باشد. تصور کنید که در طول شب قصد دارید به سرویس بهداشتی بروید، ولی به‎محض باز کردن درب همه اعضای خانواده بیدار می‌شوند. این یکی بزرگ‎ترین معایب درب‌های قدیمی است. درب ریلی توکار اگر با ریل‌ها و قرقره‌های باکیفیتی ساخته شده باشد، سر و صدای زیادی ندارد. پس می‌توانید در هر ساعت از شبانه‎روز از آن استفاده کنید.

درب کشویی توکار

طول عمر و ماندگاری درب ریلی مخفی چقدر است؟

بسیاری از افرادی که متقاضی خرید درب کشویی توکار برای سرویس بهداشتی هستند، در مورد طول‎عمر و ماندگاری این درب‌ها نگران هستند. زمانی که واژه «توکار» را می‌شنوید، احتمالا در مورد تعمیرات این درب‌ها نگران می‌شود؛ اما واقعیت این است که امکان تعمیر درب‌های ریلی مخفی وجود دارد. بنابراین، حتی اگر ریل‌ها و قرقره‌ها دچار خرابی شوند، می‌توان در کوتاه‎ترین زمان ممکن آن‌ها را تعمیر کرد.

از طرفی معمولا از متریال‌های بسیار باکیفیتی برای ساخت درب ریلی مخفی استفاده می‌شود تا مقاومت این درب‌ها چندین برابر گردد. بنابراین، نیازی نیست که نگران طول‎عمر و ماندگاری این درب‌ها باشید؛ چون خوشبختانه با وجود متریال‌های مقاوم و افراد حرفه‎ای برای نصب این درب‌ها، دیگر دغدغه‎ای از این بابت وجود ندارد.

خرید و قیمت درب مخفی کشویی توکار برای سرویس بهداشتی

اگر در تصمیم خودتان مطمئن هستید و می‌خواهید یک درب مخفی کشویی توکار برای سرویس بهداشتی سفارش دهید، حتما باید به یک شرکت معتبر اعتماد کنید. نحوه اجرا و نصب این درب‌ها کمی پیچیده‎تر از درب‌های معمولی است. به همین خاطر لازم است که افراد به‎صورت تخصصی مراحل را انجام دهند تا شاهد خرابی درب‌های کشویی نباشید.

هومچه یکی از مجموعه‎های معتبر در حوزه فروش درب توکار کشویی است. در صورتی که به این درب‎ها علاقه‎مند هستید، کافیست که مدل‌های آن‌ها را در فروشگاه هومچه انتخاب کنید تا پس از خرید و ارسال درب، مراحل نصب آن‌ها نیز انجام شود.

سخن پایانی

درب مخفی یکی از جذاب‎ترین درب‌هایی است که می‌توانید برای سرویس بهداشتی و حمام مورد استفاده قرار دهید. این درب‌ها نه تنها برای خانه‌های مسکونی، بلکه برای اقامتگاه‌ها و هتل‌های لاکچری و مدرن نیز گزینه بسیار خوبی هستند. مزیت درب کشویی مخفی این است که با هر رنگ و مدلی قابل سفارش خواهد بود. بنابراین، می‌توان این محصولات را بر اساس سبک دکوراسیون سفارش داد و در محل مناسب نصب کرد.

اینجا تبلیغ کنید
لیبل اصالت تابلو نئون تبلیغات در بنا تا نما
بانک اطلاعات ساختمان بنا تا نما