بانک اطلاعات ساختمان بنا تا نما

بهترین مارک کولر گازی در ایران

بهترین مارک کولر گازی در ایران

با توجه به تنوع مدل ها و برندهای مختلف کولر گازی در بازار، افراد هنگام خرید بهترین مارک کولر گازی دچار سردرگمی می شوند و ندانند کدام مدل مناسب ترین است. یکی از مهم ترین مواردی که در خرید کولر گازی باید به آن توجه کنید متراژ اتاق، کولر گازی اینورتر و غیر اینورتر، نوع کمپرسور و ... است.

بهترین مارک کولر گازی در ایران

بسیاری از برندهای داخلی به طور فعال در حال تولید سیستم های تهویه مطبوع هستند.  با توجه به رشد روزافزون خرید اسپلیت های ایرانی، درک این موضوع که برندهای تولید کننده تمام تلاش خود را برای ارتقای کیفیت محصولات خود به کار گرفته اند تا سهم بیشتری در بازار رقابتی به دست آورند، دشوار نیست.

 جهت خرید کولر گازی ایران رادیاتور و... با دماباما همراه باشید.

بهترین مارک کولر گازی برای مناطق مختلف ایران

هنگام انتخاب بهترین کولر گازی برای مناطق گرمسیری مانند خوزستان، بندرعباس ...، باید دو فاکتور بسیار مهم را در نظر بگیرید. ابتدا کولری را انتخاب کنید که کمپرسور آن باید در کلاس آب و هوای T3 طبقه بندی شود، زیرا کولری های T3 حتی در دمای بالای 50 درجه نیز به خوبی کار کرده و محیط را به خوبی خنک می کنند.

با توجه به شرایط آب و هوایی معتدل و مرطوب، کولرگازی مناسب برای شمال ایران کولری است که دارای کلاس آب و هوای T1 باشد زیرا مانند مناطق گرمسیری هوا آنقدر گرم نمی شود که کولر گازی نیاز به تحمل دمای خیلی زیاد داشته باشد و بیشتر رطوبت و شرجی شدن هوا در فصل تابستان آزار دهنده می‌شود. همچنین با توجه به میزان گرما در استان های شمالی، کمپرسورهای روتاری جوابگوی این مناطق خواهند بود.

برندهای برتر کولر گازی

به طور کلی بهترین مارک کولر گازی از نظر کیفیت، مصرف انرژی، حجم فروش، نوع گارانتی و نصب بررسی می شوند. اگر قصد خرید هر یک از سیستم های تهویه مطبوع مانند خرید کولر گازی ایران رادیاتور را دارید می توانید برای اطلاعات لازم به وبسایت دماباما مراجعه کنید.

کولر گازی گرین

کولر گازی گرین در دو نوع سرمایشی و سرمایشی/گرمایشی با ظرفیت های حرارتی از 9000 تا 60000 BTU در ساعت تولید می شود و نوع و ظرفیت حرارتی هر مدل تاثیر بسزایی در قیمت کولر گازی گرین دارد. بدیهی است که ظرفیت حرارتی دستگاه باید با توجه به اندازه فضای شما انتخاب شود.

برای محاسبه ظرفیت مورد نیاز خود، باید در طبقاتی که در معرض نور خورشید نیستند، 400 BTU در هر متر در نظر بگیرید. در طبقات آفتابی، این عدد باید تا 600 BTU در نظر گرفته شود. مثلا دستگاهی با ظرفیت 9000 برای اتاق 12 تا 15 متری مناسب است.مدل های ایستاده با ظرفیت 36000 به بالا مناسب سالن های بزرگ، فروشگاه و لابی هتل ها هستند.

کولر گازی جی پلاس

کولر گازی از دو واحد خارجی (کندانسور) و داخلی (اپراتور) تشکیل شده است که نیازهای سرمایشی و گرمایشی یک فضا را با گردش مایع مبرد در یک سیکل تبرید تامین می کند.در واقع عملکرد این سیستم تهویه مطبوع به این صورت است که مایع مبرد در یونیت داخلی خنک شده، دمای آن بالا رفته و تبخیر می شود. بنابراین کمپرسور یکی از اجزای اصلی سیستم تهویه مطبوع است.

با دانستن این ویژگی ها، می توانید یک کولر گازی جی پلاس را متناسب با اندازه و نیاز خود انتخاب کنید.

کولر گازی ایران رادیاتور

گروه تولیدی ایران رادیاتور با بکارگیری نیروهای متخصص و مجرب و بهره مندی از تکنولوژی روز دنیا توانسته است محصولاتی مدرن و پیشرفته تولید کرده و در بازار رقابت کند. یکی از دلایل خرید این محصولات ممکن است کیفیت بالا و قیمت مناسب آنها باشد. کولر گازی اسپلیت ایران رادیاتور در بازار تولید و به فروش می رسد و سطح مصرف انرژی +A می باشد. نوع گاز مورد استفاده در کمپرسور های آنها گاز مبرد R410 است.

در کولرهای گازی ایران رادیاتور از گاز R410 استفاده می کنند که یک گاز هیدروفلوئوروکربن است. از مزیت های کولر گازی R410 می توان به این نکته اشاره کرد که نوع اسپلیت خنک تر عمل کرده، برق کمتری مصرف می کند.

کولر گازی هایسنس

کولر گازی هایسنس

کولر گازی هایسنس در انواع مدل های دیواری و ایستاده با ظرفیت های 9000 تا 36000 بی تی یو بر ساعت برای آپارتمان هایی با متراژهای مختلف موجود است و در سری ورسای، مایا و کولر گازی سرد حاره ای به فروش می رسد. مدل های ایستاده این برند دارای ظرفیت تولید 36000-90000 BTU در ساعت هستند و مدل های ایستاده 90000 BTU از برق سه فاز استفاده می کنند و برای ساختمان های تجاری بزرگ، ادارات، مغازه ها و رستوران ها مناسب هستند.

کولر گازی ال جی

اصولا برای خرید بهترین مارک کولر گازی ذهنیت افراد به سمت برندهای برتر و شناخته شده گرایش پیدا می کند، این برندها همیشه در زمینه لوازم خانگی به خصوص کولر گازی ال جی انتخاب اول بوده اند. کولر گازی های ال جی همواره با شعار زندگی بهتر، تولید و ارائه محصولات باکیفیت را هدف خود قرار داده اند و همواره این اعتماد را به مصرف کنندگان کولر گازی ال جی القا کرده اند.

تمام کولرهای گازی ال جی از مرغوب ترین و بهترین مواد ساخته شده اند که عمر طولانی و عملکرد بی عیب دستگاه گواه آن است. اما متاسفانه برخی از افراد سودجو با گذاشتن برچسب و لوگوی شرکت بر روی محصولات بی کیفیت و بی نام باعث نگرانی می شوند، در هنگام خرید و خرید از مراکز معتبر با گارانتی شرکتی به این نکات توجه کنید.

عوامل موثر بر قیمت کولر گازی

عوامل موثر بر قیمت بهترین مارک کولر گازی

از نظر خریدار قیمت کولر گازی یکی از مهمترین فاکتورهاست. زیرا بسیاری از افراد قبل از خرید کولر گازی باید قیمت آن را بدانند تا بتوانند با خیال راحت خریداری کنند. عواملی مانند نوع سیستم، اندازه سیستم، بهره وری و.... که در ادامه به توضیح آنها می پردازیم.

1- بهره وری

یکی از بزرگترین عواملی که قیمت کولر گازی جدید را تعیین می کند،کارایی سیستم است. سیستم های تهویه مطبوع با رتبه SEER (نسبت بهره وری انرژی فصلی) بالا معمولاً قیمت اولیه بالاتری دارند،اما این قیمت با صرفه جویی در صورتحساب های ماهانه انرژی جبران می شود.یک تکنسین واجد شرایط می تواند انواع مختلف SEER را توضیح دهد.

2- تولید کننده کولر گازی

شرکت های مختلفی هستند که سیستم های تهویه مطبوع را تولید می کنند و هر برند قیمت متفاوتی دارد. برخی افراد وسوسه می شوند از دستگاه های ارزان قیمت استفاده کنند. اما باید در نظر داشته باشید که به همان اندازه که خرج می کنید،ویژگی هایی نیز دریافت می کنید. باید به گارانتی های سازنده و قابلیت های دستگاه توجه کنید.

3- نوع سیستم

عامل مهم دیگری که قیمت کولر گازی را تعیین می کند، نوع سیستمی است که برای نصب انتخاب می کنید. به عنوان مثال، یک واحد تهویه مطبوع مرکزی بسیار بیشتر از یک سیستم مینی اسپلیت بدون کانال هزینه خواهد داشت.قبل از خرید سیستم اسپلیت، مهم است که با یک متخصص تهویه مطبوع مشورت کنید تا ببینید کدام سیستم به بهترین وجه با نیازهای آسایش و بودجه خانه شما مطابقت دارد.

4- امکانات اضافی

امکانات و ویژگی‌های اضافی مانند دستگاه‌های تصفیه هوا UV یا سیستم‌های مرطوب‌کننده می‌توانند به شما کمک کنند هوای داخل خانه تمیز و بدون آلاینده داشته باشید.این امکانات برای ساکنانی که مشکلات تنفسی دارند مفید است.

برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت دماباما مراجعه فرمایید.

اینجا تبلیغ کنید
لیبل اصالت تابلو نئون تبلیغات در بنا تا نما
بانک اطلاعات ساختمان بنا تا نما