بانک اطلاعات ساختمان بنا تا نما

اهمیت آسانسورها در دنیای امروزی + نکات مهم تعمیرات و نگهداری

 

آسانسورهای امروزی، نقش مهمی در زندگی روزمره همه ما دارند. چه در ساختمان های مسکونی و چه در ساختمان های تجاری یا صنایع، از انواع آسانسور و بالابر استفاده می شود. مردم روز به روز به اهمیت آسانسور پی می برند و ضرورت نصب آسانسور برای آپارتمان های مسکونی را درک می‌کنند. آسانسورها در انواع ساختمان ها، نیازهای اقامتی و سکونت خانواده ها را برطرف می سازند.

برخی دلایل مهم وجود دارد که نشان می‌دهد اهمیت آسانسور در آپارتمان ها و ساختمان های چند طبقه چقدر است. همه ما تقریباً می دانیم که زندگی کردن در آپارتمان هایی که سه طبقه یا بیشتر هستند، بدون آسانسور واقعاً سخت و دشوار است!

فرض کنید در طول روز بخواهید پله ها را بالا و پایین بروید؛ چند مرتبه باید این کار را تکرار کنید؟ آیا برای سلامتی مفاصل زانو هیچ ضرری ندارد؟ آیا کودکان شما می توانند پله های زیادی را پشت سر بگذارند؟ خیر

خرید موتور آسانسور

زندگی در ساختمان های چند طبقه بدون آسانسور حتی می تواند طاقت فرسا باشد! تقریباً ۹۰ درصد از مردم در زندگی آپارتمانی خود به آسانسورها وابسته هستند. آسانسور برای حمل و نقل بیماران در بیمارستان، مهمانان در هتل ها و مسافرخانه ها و همچنین رفت آمد سالمندان و کودکان در منازل مسکونی به کار می‌رود. به واسطه همین مزیت بزرگ، زندگی را آسان تر کرده اند.

آسانسورها این امکان را فراهم می‌کنند که سریع تر به طبقات مختلف دسترسی پیدا کنید. اهمیت آسانسور در ساختمان به منظور افزایش راحتی و آرامش و آسایش مردم است. نصب آسانسور با توجه به نیاز افراد در ساختمان و برخی معیارهای خاص انجام می گیرد. برای خرید آسانسور پیشنهاد می کنیم از طریق یک شرکت معتبر اقدام نمایید که همه خدمات را از صفر تا صد با ضمانت و قیمت مناسب به شما ارائه دهد.

با ما همراه باشید تا درباره اهمیت آسانسور، قیمت آسانسور و روش های انتخاب یک شرکت حرفه ای برای خرید این تجهیزات مهم بیشتر صحبت کنیم.

مزایای نصب آسانسور در ساختمان های چند طبقه

نصب آسانسور در ساختمان یک سرمایه گذاری مفید است که به افزایش ارزش آپارتمان کمک می‌کند؛ به‌خصوص اگر آپارتمان ها بیشتر از چهار طبقه داشته باشند، وجود آسانسور به منزله امکانات کامل رفت و آمد بین طبقات محسوب می شود. 

مهمترین مزایای آسانسور برای ساختمان ها در درجه اول، همان سادگی و سهولت در حمل و نقل و رفت و آمد ساکنین آپارتمان بین طبقات است. دومین مزیت، ایجاد امنیت، آسایش و رفاه بیشتر برای افراد است.

یکی دیگر از مزایا و اهمیت آسانسور برای ساختمان ها را می توان به جلب توجه و نظر افراد به یک بنای ساختمان چند طبقه عنوان کرد.

بدون شک اگر شما بخواهید از یک مجتمع تجاری چند طبقه دیدن کنید، یا در یک هتل لوکس چند طبقه اقامت داشته باشید، اگر آسانسورهای مدرن و مجهز در ساختمان نصب شده باشد، در همان نگاه اول، این ساختمان ها را برای خدمات انتخاب خواهید کرد.

هیچ شخصی تمایل ندارد که وارد آپارتمان ها یا ساختمان های مرتفع شود و بدون آسانسور بخواهد از پله ها پایین و بالا برود! به همین دلیل نصب آسانسورها بسیار مهم هستند.

نکته حائز اهمیت در خصوص خرید آسانسور این است که از بهترین شرکت معتبر این خدمات را دریافت کنید که مطمئن باشید که متخصصان و تکنسین های با تجربه و حرفه‌ای را در اختیار دارند. یک سری نکات و معیارها را باید در هنگام جستجوی شرکت آسانسور در نظر بگیرید. در قسمت بعدی این معیارها را معرفی می کنیم.

انواع موتور آسانسور

بهترین شرکت آسانسور چه خدماتی را ارائه می دهد؟

اکنون که با مهمترین مزایای نصب آسانسور و اهمیت آن در ساختمان های مختلف آشنا شدید، لازم است بدانید که وقتی می خواهید این تجهیزات مهم را بخرید، به چه نکاتی توجه کنید و چگونه بهترین شرکت آسانسور را انتخاب نمایید.

این موضوع هم مهم است که این نوع شرکت ها چه خدماتی را باید ارائه دهند، یا قیمت محصولات خود را چگونه اعلام کنند. نکته دیگر این است که آیا شرکتی که آسانسورها را برای شما تامین می کند، از استانداردهای لازم برخوردار است و آیا گواهینامه های قانونی و مجاز را دارد یا خیر

شرکت آسانسور باید خدمات متنوعی را برای مشاوره خرید، تعمیرات- نگهداری، بازرسی آسانسور، سرویس آسانسور و گزینه های مرتبط ارائه دهند. 

در این شرکت ها تکنسین هایی وجود دارند که بدون توجه به اندازه و ظرفیت حمل بار توسط آسانسور، می توانند خدمات متنوعی را ارائه دهند. اگر از بهترین و معتبرترین مجموعه ها خرید کنید، ایمنی تجهیزات آسانسور، تضمین شده خواهد بود و قابلیت اطمینان پذیری بیشتری دارد.

یکی دیگر از معیارهای شرکت های آسانسور این است که تمام قطعات و لوازم این تجهیزات را از بهترین برندها تامین می کنند. موتور آسانسور، کابین آسانسور و غیره در سلامت کامل وجود دارد و خدمات گارانتی و پشتیبانی محصولات نیز ارائه می گردد. مطمئناً شرکت های آسانسور می‌توانند از نظر کیفیت محصولات، هزینه ها و خدمات از تمام جوانب مشتریان خود را خدمت رسانی کنند.

خدمات سرویس، بازرسی و تعمیرات- نگهداری آسانسور شامل چه مواردی است؟

به عنوان کسی که می خواهید یکی از انواع آسانسورها را از یک شرکت معتبر بخرید و در ساختمان خود نصب کنید، لازم است درباره قیمت این تجهیزات، خدمات نصب و راه اندازی و البته خدمات بازرسی و تعمیرات- نگهداری هم با فروشنده صحبت کنید. این خدمات به اندازه ای مهم هستند که در ایمنی حمل و نقل افراد بین طبقات تاثیر فراوان دارند.

تعمیر آسانسور و سرویس دهی برای این تجهیزات برحسب مدل و مشخصات فنی آنها انجام می گیرد. آسانسورهای هیدرولیکی، آسانسور پنوماتیک و آسانسورهای کششی سه دسته از متداول‌ترین تجهیزاتی هستند که در ساختمان نصب می شوند. هر کدام از این آسانسورها نیاز به یک سری تعمیرات- نگهداری خاص دارند.

به طور مثال، برای آسانسورهای کششی که از کابل های فولادی و طناب های بالابری متصل به موتور برای حرکت استفاده می کند، کنترل و سرویس وزنه تعادل و سرعت بالابری بسیار مهم است.

درمورد آسانسورهای هیدرولیکی و پنوماتیک که با استفاده از نیروی سیلندر و پیستون حرکت می کنند، برنامه های تعمیرات- نگهداری بسیار حساس تر می شود. برخی از قسمت های متحرک آسانسور را باید ماهانه یا هر ۶ ماه یک بار بازرسی کرد و مطمئن شد که دچار فرسودگی و ساییدگی نشده‌اند. حرکت نرم و آرام آسانسورها هنگام بالا و پایین رفتن، هم باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود و هم به افزایش ایمنی این تجهیزات اشاره دارد.

هر اقدامی که به نگهداری آسانسور جهت افزایش بهره وری و کارایی آن مربوط باشد، جزو خدمات سرویس و بازرسی آسانسور محسوب می شود. قطعاً تکنسین های با تجربه و دوره دیده باید این خدمات را ارائه دهند.

بهترین مارک موتور آسانسور

خرید تجهیزات آسانسور از شرکت معتبر

شرکت آسانسور فعال یک مجموعه حرفه ای با تجربه است که بهترین تکنسین ها و مهندسان را در اختیار دارد و می‌تواند خدمات متنوعی را برای فروش آسانسور و نصب آسانسور ارائه دهد. با اطمینان خاطر می توانید برای ساختمان یا پروژه های ساخت و ساز خود، آسانسورهای ایمن و با کیفیت خریداری کنید. خدمات نصب و راه اندازی و سرویس، تعمیرات- نگهداری آسانسور نیز از طریق این شرکت معتبر ارائه می شود. همین حالا با کارشناسان تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

اینجا تبلیغ کنید
لیبل اصالت تابلو نئون تبلیغات در بنا تا نما
بانک اطلاعات ساختمان بنا تا نما