بانک اطلاعات ساختمان بنا تا نما

معرفی انواع دیزل ژنراتور

دیزل ژنراتور یا مولد دیزل یکی از مولد‌های ترکیبی برای تولید برق است که توسط یک اتاقک و کانوپی مورد محافظت قرارمی‌گیرد.خرید و اجاره دیزل ژنراتور هر روز نسبت به دیروز به دلیلی افزایش میزان قطعی برق در ایران بیشتر می‌شود به همین دلیل گروه صنعتی رحیمی برند معتبر ایرانی به فروش دیزل ژنراتور به همراه راهنمای خرید ژنراتور در تابستان پرداخته است.

چرا به راهنمای دیزل ژنراتور نیاز داریم؟

شما اجاره دیزل ژنراتور یا استفاده از آپشن فروش دیزل ژنراتور را از گروه صنعتی رحیمی به دلیل تامین برق سایت کارگاهی، تامین برق در برنامه های تفریحی، تامین برق مسکونی، تامین برق بیمارستان و... انجام می‌دهید زیرا به آن نیاز دارید و درصورتی که برق موجود نباشد با مشکل روبرو خواهید شد.

اما اگر شما نسبت اجاره دیزل ژنراتور درستی را انجام ندهید، مسلما نمی‌توانید از آن استفاده کنید و تفاوتی نمی‌کند که شما دیزل ژنراتور خریداری کرده‌اید یا نه؟ به همین دلیل باید نسبت به نکات اجاره دیزل ژنراتور و استفاده از فروش دیزل ژنراتور به صورت کامل آگاهی باشید.

نکات اجاره دیزل ژنراتور

1 ــ نیاز خود را مشخص کنید

شما برای اجاره دیزل ژنراتور از گروه صنعتی رحیمی در ابتدا باید نیاز خود را مشخص کنید، دیزل ژنراتورها با توجه به نیاز مشتری در دسته های متفاوتی قرارمی‌گیرند. برای مثال اگر شما به دیزل ژنراتور برای رفع نیاز تامین برق در بیمارستان نیاز داشته باشید باید دیزل ژنراتور متفاوتی نسبت به تامین برق در کارخانه یا معدن تهیه کنید.

 

2 ــ تعیین بودجه

برای استفاده از فروش دیزل ژنراتور در گروه صنعتی رحیمی قیمت‌های بسیار زیادی وجود دارد.برای مثال شما از دیزل ژنراتور در توان‌های مصرفی متفاوت قیمت‌های متفاوتی را مشاهده خواهید کرد. زمانی می‌توانید یک خرید مناسب داشته باشید که از قبل بودجه پرداختی خود را تعیین کنید و نسبتت به بودجه انتخاب خود را انجام دهید.

 

3 ــ طول عمر دیزل ژنراتور

دیزل ژنراتورها نسبت به یکدیگر دارای طول عمر متفاوتی هستند، شما با توجه به کاربرد مورد نظر خود برای خرید باید در نظر داشته باشید که نیازمند خرید یا اجاره کدام دیزل ژنراتورهستید؟ برای مثال اجاره دیزل ژنراتور اروپایی نسبت به دیزل ژنراتور های ایرانی طول عمر بیشتری دارد و همچنین از کیفیت بالاتری برخوردار می‌باشد اما نمی‌توانید از پشتیبانی برخوردار باشید.

 

4ــ فروش دیزل ژنراتور یا اجاره دیزل ژنراتور

برای استفاده از دیزل ژنراتور در گروه صنعتی رحیمی شما می‌توانید از دو نمونه متفاوت فروش ژنراتور یا اجاره دیزل ژنراتور استفاده کنید. درصورتی که شما توان پرداختی هزینه بالایی داشته باشید استفاده از فروش ژنراتور بهتر است، زیرا این دستگاه دارای طول عمر بیشتری می‌باشد و همچنین نیاز به تعمیر نخواهد داشت.همچنین اگر شما توان پرداختی کمتری دارید می‌توانید از پرداخت هزینه اجاره دیزل ژنراتور در گروه صننعتی رحیمی استفاده کنید.

 

5 ــ توان مصرفی دیزل ژنراتور

یکی از موضوعات مهم که شما در زمان خرید دیزل ژنراتور باید به آن دقت داشته باشید توان مصرفی مورد نظر شما برای خرید است. برای مثال شما می‌توانید از توان مصرفی 100 کاوا استفاده کنید، این موتور توانایی تولید برق دارد اما قوی نیست و برای مدت زمان کوتاهی پاسخگو نیاز های شما خواهد بود. همچنین می توانید از خرید دیزل زنراتور با توان 200 کاوا استفاده کنید که مسلما توانایی تولید برق بیشتری خواهد داشت.

درصورتی که نمی‌توانید ژنراتور مورد نیاز خود را در بین ژنراتور های موجود تشخیص دهید به شما پیشنهاد می‌کنیم با یک مشاور از گروه صنعتی رحیمی مشورت کنید تا ژنراتور مناسب با تومان مصرفی مطابق با نیاز شما را پیشنهاد کند.

 

6 ــ انتخاب ویژگی های مناسب برای دستگاه

شما زمانی می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید که دستگاه دیزل ژنراتور نیازهای شما را برآورده کند،به همین دلیل باید در انتخاب ویژگی های دستگاه دقت زیادی به خرج دهید، برای مثال یک دستگاه می توانید دارای خنک کننده اتوماتیک، تنظیم ولتاژ اتوماتیک، خاموش کننده اتوماتیک، سوئیچ انتقال و... باشد اما ژنراتور دیگر می‌توانید به صورت ساده طراحی شده و هیچکدام از این ویژگی‌ها را نداشته باشید. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم در زمان خرید به ویژگی های فنی و ایمنی دستگاه توجه زیادی داشته باشید.

 

7 ــ ارائه خدمات جانبی

هر دستگاه دیزل ژنراتور دارای خدمات جانبی متفاوتی نسبت به دستگاه های دیگر است، شما برای اجاره دیزل ژنراتور باید به خدمات جانبی دستگاه دقت زیادی داشته باشید. برای مثال گروه صنعتی رحیمی در کنار فروش ژنراتور ضمانت، لوازم جانبی، خدمات پس از فروش، مشاوره، تخفیف به مناسبت‌های مختلف و... را در نیز دراختیار شما قرار خواهد داد.البته قابل ذکر است که این خدمات همانطور که گفته شد نسبت به نوع دستگاه متفاوت می‌باشند.

8 ــ سوخت مورد استفاده دستگاه :

همانطور که می‌دانید دیزل ژنراتور از سوخت های متفاوتی نسبت به یکدیگر استفاده می‌کنند و هرکدام از آنها دارای ویژگی های متفاوتی نسبه به یکدیگر هستند. برای مثال شما می توانید ژنراتور بنزینی خریداری کنید اما ژنراتور بنزینی دارای طول عمر بسیار پایین است و همچنین نمی‌تواند مداوم کار باشد و باید هر چند ساعت یک بار آن را خاموش کنید.درصورتی که ژنراتورهای گازوئیلی به عنوان ژنراتورهای مداوم کار همراه با طول عمر بالاشناخته می‌شوند و توان مصرفی بسیار بالایی دارند.

از انواع سوخت‌های مصرفی برای دیزل ژنراتور می‌توانیم به سوخت بنزین، سوخت گازوئیل، سوخت گاز و... اشاره داشته باشیم.اما بهترین سوخت برای دیزل ژنراتور با توجه به تحقیقات اخیر سوخت گازوئیل شناخته شده است و تمامی ژنراتورهای ضروری نیز از این سوخت با کمترین آلودگی صوتی و آلودگی محیطی استفاده می کنند.

 

 

راهنمای خرید ژنراتور در تابستان:

انتخاب دیزل ژنراتور یک عمل بسیار سخت و دشوار می‌باشد زیرا هر قطعه دیزل ژنراتور یک قطعه بسیار مهم است و بدون یک قطعه، قطعه های دیگر توانایی کارکرد ندارند. برای مثال اگر شاسی یا موتور دیزلژنراتور با مشکل مواجه باشد، اجاره دیزل ژنراتور بی معنی بوده و درواقع شما نمی‌توانید از آن استفاده درستی داشته باشید.همچنین شما در زمان خرید باید شرایط محل نصب دستگاه، قیمت سوخت و در دسترس بودن سوخت انتخابی دقت بسیار زیادی داشته باشید.

شما برای اجاره دیزل ژنراتور باید حتما از متخصص‌های فنی کمک بگیرید، زیرا تشخیص قدرت مورد نیاز، توان مصرفی دستگاه، ویژگی های مورد نیاز شما از دستگاه و... یک فرآیند پیچیده است که شما بدون علم کافی نسبت به دستگاه دیزل ژنراتور نمی توانید آنها را تشخیص دهید و استفاده از آپشن های فروش دیزل ژنراتور یا اجاره دیزل ژنراتور در گروه صنعتی رحیمی مزیتی نخواهد داشت.

 

آیا باید در فروش دیزل ژنراتور به برگه سبز توجه کنیم ؟

یکی از موضوعاتی که ذهن بیشتر مراجعه کنندگان گروه صنعتی رحیمی را به خود مشغول کرده، دریافت برگه سبز از این گروه است. به صورت کلی دستگاه های دیزل ژنراتور نیازی به برگه سبز ندارند زیرا کارکرد و تولید آنها در ایران مشخص بوده و همچنین شما درصورت هرگونه مشکل می‌توانید با شرکت تولید کننده دستگاه در ارتباط باشید. اما دستگاه‌های دیزل ژنراتور چینی و اروپایی که تولید کشور های دیگر هستند به صورت حتم باید از برگه سبز برخوردار باشند تا شما بتوانید در زمان اجاره دیزل ژنراتور از مشخصات فنی و همچنین سالم بودن دستگاه اطمینان پیدا کنید.

اینجا تبلیغ کنید
لیبل اصالت تابلو نئون تبلیغات در بنا تا نما
بانک اطلاعات ساختمان بنا تا نما