بانک اطلاعات ساختمان بنا تا نما

همه چیز درباره هندریل فیکس پوینت

آیا به دنبال استفاده از سازه‌های شیشه‌ای برای افزایش زیبایی و جذابیت دکوراسیون داخلی و خارجی هستید؟ استفاده از نرده‌های شیشه‌ای به جای نمونه‌های قدیمی یکی از مدرن‌ترین روش‌هایی است که از آن در موقعیت‌های مختلف بهره می‌برند. در این روش با ترکیب متریال‌های استیل ضد زنگ و شیشه سکوریتی در کنار هندریل پوینت می‌توانید علاوه بر حفظ امنیت جانی افراد زیبایی منحصر به فردی ایجاد کنید. هندریل فیکس پوینت یکی از قسمت‌های مهم در انواع نرده‌های شیشه‌ای است.

این قسمت وظیفه فیکس کردن شیشه و استیل را به یکدیگر دارد؛ بنابراین پس از استفاده از قطعات مینیمالی به نام فیکس پوینت شیشه به طور کامل در کنار استیل ضد زنگ قرار می‌گیرد. انواع مختلفی از هندریل‌های فیکس پوینت در بازار موجود هستند که با توجه به نیاز و سلیقه خود می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید؛ البته اغلب موارد به صورت دایره‌ای با ظاهری براق و برجسته هستند.

همه چیز درباره هندریل فیکس پوینت

انواع هندریل فیکس پوینت

موقعیت‌های مختلفی برای استفاده از نرده‌های شیشه‌ای و به دنبال آن هندریل پوینت مناسب هستند؛ بنابراین با توجه به موقعیت و نیاز خود می‌توانید از انواع مختلف موجود در این زمینه استفاده کنید. هر یک از این موقعیت‌های کاربری نرده‌های شیشه‌ای و هندریل ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند؛ بنابراین در ادامه برخی از رایج‌ترین کاربردها را به طور خلاصه بررسی می‌کنیم.

نرده‌های تزیین

این گزینه یکی از بهترین روش‌های تزیین دکوراتیو و زیباسازی فضا داخلی است؛ زیرا شیشه به دلیل متریال منحصر به فرد خود امکان شخصی سازی زیادی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. در این شرایط می‌توانید تمام یا مقداری نور از شیشه عبور داده و به محیط عرضه کنید. استفاده از پوینت برای فیکس کردن شیشه‌های تزیینی در ابعاد بزرگ بر روی استیل ضد زنگ رایج است؛ زیرا در کنار ابعاد کوچک خود مقاومت بالایی دارد.

نرده‌های راه پله

تامین امنیت یکی دیگر از موارد کاربرد نرده‌های شیشه‌ای با استفاده از فیکس پوینت است؛ به طوری که استفاده از این تجهیزات برای امن کردن راه پله از نظر سقوط اهمیت بالایی دارد. در این شرایط شیشه‌های بزرگی با استفاده از قطعه‌های کوچک هندریل فیکس پوینت در جای خود محکم می‌شوند؛ بنابراین در صورت برخورد یا اعمال فشار بر روی شیشه سکوریتی احتمال شکستن یا سقوط تا حد زیادی کاهش می‌یابد.

شیشه‌های فریملس

این گزینه یکی دیگر از موارد پرکاربرد در زیباسازی محیط‌های داخلی و خارجی ساختمان محسوب می‌شود؛ به طوری که ابعاد بزرگی از شیشه‌ها بدون استفاده از قاب دور در جای خود با استفاده از هندریل فیکس قرار می‌گیرند. هدف اصلی در استفاده از شیشه‌های فریملس کاهش حداکثری متریال‌های متفرقه بر روی شیشه است؛ بنابراین استفاده از تجهیزاتی مانند هندریل شیشه‌ای اهمیت بالایی دارد.

هندریل پوینت

مزایای هندریل پوینت

استفاده از هندریل به عنوان وسیله‌ای برای فیکس کردن صفحه‌های شیشه‌ای بر روی استیل ضد زنگ یکی از بهترین روش‌های موجود محسوب می‌شود؛ زیرا در کنار حفظ زیبایی مقاومت بالایی در برابر شکستگی دارد. با استفاده از این تجهیزات می‌توانید خیال خود در رابطه با تامین امنیت را راحت‌تر کنید؛ همچنین در ادامه برخی از مهم‌ترین مزایای هندریل فیکس پوینت را بررسی می‌کنیم تا با دیدی بازتر در این زمینه تصمیم بگیرید.

استحکام بالا

هندریل فیکس پوینت با استفاده از آلیاژ‌های مستحکم و ضد زنگ ساخته می‌شوند تا مقاومت بالایی در برابر شکستگی داشته باشند. دوام بالا این تجهیزات در برابر زنگ زدگی و خوردگی یکی از مهم‌ترین مواردی است که در این زمینه باید به آن توجه کنید؛ همچنین می‌توانند وزن بالا شیشه و فشارهای احتمالی را به راحتی تحمل کنند.

زیبایی بالا

سطح زیبایی منحصر به فرد آن یکی دیگر از مواردی که استفاده از هندریل فیکس پوینت در موقعیت‌های مختلف را رواج داده است؛ زیرا ساخت آن با استفاده از بهترین آلیاژ‌ها انجام می‌شود که جلوه بصری و درخشندگی زیبایی را ایجاد می‌کند. در این شرایط می‌توانید هندریل پوینت‌ها را برای افزایش زیبایی دکوراسیون داخلی به کار ببرید.

نصب آسان

مدت زمان مونتاژ یکی از مهم‌ترین مواردی است که در پروژه‌های بزرگ باید به آن توجه کنید. استفاده از هندریل پوینت به دلیل تسریع فرایند مونتاژ موجب صرفه‌جویی در وقت هزینه و انرژی می‌شود؛ بنابراین نصب آسان هندریل فیکس پوینت یکی از مهم‌ترین مزیت‌هایی است که افراد زیادی را به سمت خود جذب می‌کند. برای کسب اطلاعات بیش‌تر در مورد این تجهیزات و نحوه نصب آن به صفحه هندریل سر بزنید.

 

هندریل فیکس پوینت

عوامل تاثیرگذار بر روی هزینه خریدهندریل پوینت

هندریل پوینت یکی از تجهیزات پرکاربرد در ساخت نرده‌های شیشه‌ای است که تنوع بالایی را در بازار به خود اختصاص می‌دهد؛ بنابراین برای تصمیم گیری هوشمندانه در این زمینه باید عوامل مهمی را در نظر بگیرید. در ادامه برخی از مهم‌ترین نکات موجود را بررسی می‌کنیم تا با دیدی بازتر در این زمینه تصمیم گیری کنید.

  • متریال استفاده شده در ساخت هندریل یکی از مهم‌ترین مواردی است که بر روی قیمت نهایی تاثیر می‌گذارد؛ زیرا متریال‌های متعددی مانند آلومینیوم، استیل ضد زنگ و شیشه‌ای در این زمینه وجود دارند.
  • تعداد هندریل فیکس و وسعت نرده‌های شیشه‌ای به کار رفته در موقعیت‌های مختلف از دیگر عوامل موثرترین زمین محسوب می‌شوند.
  • نوع مرکزی که برای نصب نرده شیشه‌ای و هندریل فیکس پوینت به آن مراجعه می‌کنید نیز هزینه نهایی خرید این تجهیزات را تغییر می‌دهد؛ برای مثال آرمان سازه با یک دهه سابقه درخشان در زمینه سازه‌های شیشه‌ای بهترین قیمت بازار را برای شما در نظر می‌گیرد.
  • طرح و مدل به کار رفته در ساخت هندریل یکی دیگر از مواردی است که هزینه خرید نهایی را دستخوش تغییر می‌کند؛ زیرا طراحی‌های پیچیده به زحمت کار و مدت زمان بیش‌تری نیاز دارند.
  • گارانتی و خدمات پس از فروش بر روی هزینه نهایی خرید هندریل پوینت تاثیر می‌گذارند.

هندریل فیکس پوینت آرمان سازه

کلام پایانی

هندریل پوینت یکی از تجهیزات پایه در ساخت سازه‌های شیشه‌ای مانند نرده‌های حفاظتی است. متریال‌های مختلفی مانند چوب، آلومینیوم، استیل و شیشه در ساخت هندریل‌های فیکس پوینت به کار می‌روند. استفاده از این تجهیزات در موقعیت‌های مختلفی مانند راهروها، شیشه‌های بدون فریم و سازه‌های تزیینی رایج است.

استفاده از هندریل پوینت در سازه‌های شیشه‌ای مزایا متعددی را برای شما به همراه دارد؛ به طوری که در کنار حفظ امنیت بالا زیبایی منحصر به فردی را فراهم می‌کند. هزینه استفاده از هندریل‌ فیکس پوینت مقدار ثابت مشخصی نیست و به عوامل متعددی مانند متریال ساخت، نوع مرکز ارائه دهنده خدمات و طرح مورد نظر بستگی دارد.

اینجا تبلیغ کنید
خط رند لیبل اصالت تابلو نئون تبلیغات در بنا تا نما
بانک اطلاعات ساختمان بنا تا نما