بانک اطلاعات ساختمان بنا تا نما

2 تولید کننده توری مش رولی و مفتول؛ با فولاد توفیقی و آهن امروز آشنا شوید

در این صفحه به معرفی دو تولید کننده توری مفتولی در ایران یعنی کارخانه فولاد توفیقی و تولیدی امروز آهن می‌پردازیم. اگر نحوه خرید توری فلزی توسط افراد با تجربه را زیر نظر بگیرید، احتمالا متوجه خواهید شد آنها معمولا سفارش خرید توری مش را از کارخانه تولیدکننده به صورت مستقیم و بدون واسطه ثبت می‌کنند. این کار یک استراتژی فوق العاده حرفه‌ای جهت کاهش قیمت محصول است.
با این وجود پیدا کردن تولید کننده توری مشبک که اقدام به ساخت توری مش با کیفیت مناسب کند، اهمیت زیادی دارد. از آنجا که توری‌های مش رولی و مفتول تولید شده توسط آهن آلات توفیقی و امروز آهن به وسیله مواد اولیه با کیفیت تولید می‌شوند، همچنین برترین کارشناسان کنترل کیفیت در این دو کارخانه بر ساخت توری نظارت می‌نمایند، بنابراین می‌توان ادعا کرد خرید توری از این دو مرجع انتخاب بسیار مناسبی است.

اهمیت اطلاع از تولید کننده توری مش رولی و مفتولی

اغلب مشتریان کم تجربه، به ویژه افرادی که در حوزه ساخت و ساز فعالیت می‌کنند، پس از اقدام به ثبت سفارش توری مش رولی ابراز ناراحتی می‌کنند. از آنجا که خرید توری مش در ساخت و ساز در تناژ بالا انجام می‌شود، افراد دو فاکتور قیمت و کیفیت را مدنظر قرار می‌دهند.


اما به دلیل حجم بالای سفارش، معمولا قیمت در اولویت اصلی قرار می‌گیرد. اینجاست که افراد پس از تحویل بار از فروشنده متوجه کیفیت بسیار پایین محصولات می‌شوند. بنابراین شناخت تولید کننده توری مش رولی اهمیت بسیار زیادی پیش از خرید دارد.
از طرفی در صورت آشنایی با تولیدکنندگان مطرحی چون فولاد توفیقی و امروز آهن، می‌توان قیمت محصولات را به راحتی استعلام گرفت. به این ترتیب دست واسطه گران جهت افزایش قیمت توری مشبک کوتاه می‌شود.

نحوه تولید مفتول

توری مش از مفتول ساخته می‎شود؛ از همین بابت آشنایی با نحوه ساخت مفتول به عنوان ماده اولیه در ساخت توری از اهمیت بالایی قرار دارد بخصوص اگر به دنبال تولید کننده این محصول هستید! کارخانه‌جات تولید مفتول مانند فولاد توفیقی یا امروز آهن شمش را در کوره‌های داغ تا دمای 1200 درجه سانتی‌گراد داغ می‌کنند تا گداخته شود. سپس با توجه به قطر مفتول مدنظر، شمش گداخته شده بارها از دستگاه نورد عبور می‌کند تا در نهایت به کلاف تبدیل شود.
البته برای استفاده از این مفتول باید فرایند خنکسازی نیز به درستی طی شود. برای خنک کردن محصول باید آن را از سه ایستگاه عبور داد. در این سه ایستگاه به ترتیب 55، 92 و 55 درجه سانتی گراد از دمای محصول کاسته می‌شود. به طوری که در ایستگاه پایانی دمای مفتول به حدود 980 درجه سانتی گراد می‌رسد. این رویه تمام آن چیزی است که به صورت استاندارد برای ساخت مفتول، ماده اولیه توری مفتولی در کارخانه‌هایی مانند امروز آهن و فولاد توفیقی، انجام می‌شود.

نحوه تولید توری مش رولی

توری مشبک رولی با استفاده از انواع مفتول گالوانیزه، مفتول سیاه و ... ساخته می‌شود، اما رایج‌ترین ماده اولیه در ساخت توری مفتول گالوانیزه است. نحوه ساخت توری مفتولی به این صورت است که مفتول‌ها را به صورت دو به دو عمود بر هم روی هم می‌خوابانند. سپس با استفاده از جوش نقطه‌ای محل اتصال آنها به یکدیگر سفت و محکم می‌شود.

https://fouladtofighi.com/wp-content/uploads/2019/05/%D8%B5%D9%86%D8%A7%DB%8C%D8%B9-%D9%81%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AF-%D8%AA%D9%88%D9%81%DB%8C%D9%82%DB%8C-%D8%AA%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D9%85%D8%B4-min.png
جوش نقطه‌ای برای اتصال مفتول‌ها می‌تواند به صورت دستی یا مکانیکی انجام شود. در روش دستی معمولا به دو کارگر جهت جوشکاری نیاز است، اما در روش مکانیکی دستگاه این کار را به صورت خودکار انجام می‌دهد که این کار توسط کارخانه‌هایی مانند فولاد توفیقی و امروز آهن امکان‌پذیر است.

اطلاع از قیمت توری مش رولی و مفتول

قیمت توری مش تحت تاثیر عوامل مختلف دائما در حال نوسان است. منتهی همین قیمت نوسانی می‌تواند از یک برند به برند دیگر متفاوت باشد. به عنوان مثال ممکن است قیمت لحظه‌ای توری مشبک کارخانه شماره 1 کیلویی دو هزار تومان بیشتر از قیمت لحظه‌ای توری فلزی کارخانه شماره 2 باشد. این موضوع به عوامل زیادی بستگی دارد.
برای مثال آن دسته از تولیدکنندگان توری مش که خود سازنده مفتول هستند، معمولا مش را با قیمت کمتری به فروش می‌رسانند. در نقطه مقابل برخی از کارخانه‌جات مش مفتول را به عنوان ماده اولیه ساخت توری از یک کارخانه دیگر خریداری می‌کنند. مسلما این تولیدکنندگان قیمت محصول نهایی خود را بیشتر در نظر می‌گیرند.

از همین جهت برای کاهش قیمت می‌بایست به دنبال یک تولید کننده توری مفتولی باشید که خودش سازنده مفتول هم باشد. البته که کارخانه تولید مش رولی و مفتول مانند فولاد توفیقی و امروز آهن هر دو از این ویژگی برخوردارند. بنابراین قیمت توری مش رولی در این دو کارخانه نسبت به سایر مراکز فروش پایین‌تر است. برای اطلاع دقیق‌تر از قیمت توری مش رولی می‌توانید به صفحه https://fouladtofighi.com/rolly-welded-lace/ مراجعه کنید.

کارخانه فولاد توفیقی و امروز آهن؛ تولیدی توری مش و مفتول

تا به اینجا از کارخانه امروز آهن و فولاد توفیقی به عنوان برترین تولید کننده توری مشبک در ایران نام بردیم. اما سوالی که برای بسیاری از افراد مطرح می‌شود این است که چرا باید به این دو کارخانه اعتماد کنیم؟ پاسخ این سوال در لیست زیر وجود دارد:

  • کیفیت بالای توری مش به اذعان مشتریان
  • قیمت پایین توری مشبک نسبت به سایر رقبا
  • امکان ثبت سفارش توری مش در تناژ بالا
  • برخورداری از کارشناسان کنترل کیفیت در تولید
  • ارائه مشاوره تخصصی رایگان به مشتری در زمان خرید

بسیاری از ویژگی‌های نامبرده قابل توجیه است. به عنوان مثال فولاد توفیقی و امروز آهن هر دو محصول اولیه ساخت مش، یعنی مفتول را تولید می‌کنند. پس بدیهی است قیمت مش تولیدی این دو کارخانه پایینتر از رقبا باشد.

لیست محصولات و قیمت توری مش و مفتول در کارخانه امروز آهن و فولاد توفیقی

از آنجا که کارخانه فولاد توفیقی و امروز آهن را به عنوان برترین تولید کنندگان مفتول و مش توری معرفی کردیم، شاید بخواهید با محصولات این دو کارخانه آشنایی شوید.

جدول محصولات توری مش و مفتول در فولاد توفیقی و امروز آهن:

محصول

ضخامت (mm)

مفتول سیاه (آرماتوربندی)

1.2 ، 1.5 ، 2.5 ، 3

مفتول سفید (گالوانیزه)

1 ، 1.5 ، 2 ، 2.2 ، 2.4 ، 2.8 ، 3 ، 4 ، 5

مفتول مس (مسوار)

2 الی 8

توری مش (توری فلزی)

6 ، 8 ، 10 ، سفارشی (ابعاد چشمه مختلف)

البته کارخانه فولاد توفیقی و کارخانه امروز آهن هر دو محصولات متنوع‌تری دارند که شما می‌توانید با توجه به نیاز خود اقدام به خرید انواع سیم مفتول و توری مش از این دو کارخانه به صورت مستقیم نمایید.

خرید توری مش رولی و مفتول از کارخانه فولاد توفیقی و امروز آهن

همانطور که گفته شد، خرید مستقیم و بدون واسطه توری مشبک از کارخانه تولید کننده می‌تواند یک راهکار ایده‌آل جهت کاهش قیمت محصول مدنظر باشد، رویه‌ای که خریداران با تجربه از آن استفاده می‌کنند!
ما برای راهنمایی شما دو تولید کننده توری مش رولی با کیفیت تولید بالا معرفی کردیم. اکنون شما هستید که باید تصمیم بگیرید. اگر به دنبال ثبت سفارش از این دو تولیدکننده هستید، می‌توانید به سایت فولاد توفیقی به نشانی fouladtofighi.com و یا وب سایت امروز آهن به نشانی emroozahan.com مراجعه کنید. هر دو کارخانه دارای متخصصانی هستند که اقدام به ارائه مشاوره تخصصی به مشتریان می‌کنند. شما می‌توانید اطلاعات کامل‌تری را در زمان تماس تلفنی با کارشناسان فروش این دو تولیدکننده کسب کنید.

اینجا تبلیغ کنید
لیبل اصالت تابلو نئون تبلیغات در بنا تا نما
بانک اطلاعات ساختمان بنا تا نما