بانک اطلاعات ساختمان بنا تا نما

تفریحات آبی جزیره کیش

کیش به عنوان یکی از بهشتی‌ترین جزایر کشور، جاذبه‌ها و تفریحات بسیار زیادی دارد. بسیاری از مسافران به دلیل تفریحات آبی منحصربه‌فرد، این منطقه را برای سفر انتخاب می‌کنند. در هر صورت دغدغه اقامت در یک هتل مناسب را خواهند داشت.

بی شک تمامی مسافران دوست دارند برای آرامش بیشتر در بهترین هتل کیش با امکانات مناسب اقامت کنند. هتل داریوش کیش به‌عنوان یکی از هتل‌های محبوب و شناخته شده این جزیره است. با بررسی مشخصات و امکانات این هتل باشکوه می‌توانید با خیالی راحت انتخاب درستی انجام دهید.

توجه داشته باشید که باید بهترین هتل کیش را با دسترسی راحت به تفریحات آبی انتخاب کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با هتل داریوش کیش و همچنین بهترین تفریحات آبی این منطقه مطالعه این مطلب را تا انتها به شما پیشنهاد می‌کنیم.

C:\Users\rayangostar\Desktop\5.jpg

جزیره کیش

یکی از باشکوه‌ترین و دوست داشتنی‌ترین تفریحات آبی جزیره کیش غواصی است. در دریای خلیج فارس ماهی‌های متعدد و رنگارنگ بسیار زیادی زندگی می‌کنند.‌ بیشتر مسافران جزیره کیش را به‌خاطر تفریحات آبی نظیر غواصی دوست دارند.

غواصی در سطح آب هیجان و لذت بسیار زیادی دارد. با یک ماسک غواصی، لوله تنفسی و باله‌های مخصوص غواصی شما در آب‌های کم عمق و دریاچه‌ها می‌توانید تفریح کنید. البته غواصی در شب جهان تازه‌ای را در برابر چشم‌های شما نمایان خواهد کرد؛ به ویژه هنگام انعکاس نور مهتاب در آب که باعث خلق یک منظره رویایی می‌شود.

شما حتی می‌توانید در اعماق آب‌های این جزیره زیبا از تمامی آبزیان عکس بگیرید. تجهیزاتی چون دوربین عکاسی ماکرو برای ثبت زیباترین تصاویر در این مکان در اختیار شما عزیزان قرار می‌گیرد. برای لذت از این تفریحات آبی سعی کنید در بهترین هتل کیش نزدیک به این تفریحات آبی اقامت داشته باشید. قطعاً که انتخاب هتل یکی از نکات مهم سفر است، از این رو پیشنهاد می‌شود هتل داریوش کیش را انتخاب کنید.

جت اسکی

اگر به دنبال هیجان و شور و نشاط هستید، می‌توانید از تفریحات به تفریحاتی چون جت اسکی بپردازید. در تمامی کلوپ‌های دریایی این جزیره، مناسب هر سنی با هزینه‌های مختلف، این تفریح در اختیار شما عزیزان قرار می‌گیرد.

این ورزش محبوب و پرطرفدار قوانین خاص خود را دارد و با کمک وسایل موتوری مخصوصی روی سطح آب انجام می‌شود که لذت سفر را برای شما بیشتر می‌کند. حتی در کنار دوستان می‌توانید ابتدا دوره‌های آموزشی را بگذرانید و پس از آن یک تفریح آرامبخش و پر از لذت و هیجان را برای خود رقم بزنید. در هر کلوپ کمدهای مخصوص و رختکن جداگانه‌ای وجود دارد که می‌توانید لباس‌های خود را در کمدها قرار دهید.

بی‌نظیرترین تفریحات آبی کیش

گردشگران با اهداف مختلفی پا به جزیره کیش می‌گذارند که البته تعداد زیادی از آنها لذت تفریحات آبی را محال است که از دست دهند. اگر شما نیز قرار است در روزهای آتی راهی این جزیره پرهیاهو شوید بهتر است با انواع این تفریحات آشنا شوید.

ما در این مجال می‌خواهیم شما را با مشهورترین تفریحات آبی این منطقه آشنا کنیم و ویژگی‌های هر کدام را برایتان بازگو نماییم. با کسب اطلاعات کامل شما نیز می‌توانید از این تفریح‌های مهیج در سفر خود به کیش بهره‌مند شوید.

اسکی روی آب

اسکی روی آب به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین تفریحات آبی برای بسیاری از افراد به ویژه جوانان محسوب می‌شود. بزرگترین سایت اسکی خاورمیانه نیز در جزیره کیش قرار دارد و شما می‌توانید به دو نوع ورزش اسکی روی آب با قایق و کیبل اسکی بپردازید.

اسکی‌های مخصوصی که ورزشکاران به پا می‌کنند، توسط وسایل آبی موتوری با سرعت بالایی روی سطح آب کشیده می‌شوند. اسکی روی امواج‌ دریا لذت بیشتری به همراه خواهد داشت به ویژه زمانی که می‌خواهید از روی موج پرتاب شوید. هتل داریوش کیش در نزدیکی چنین تفریحات آبی قرار دارد و با وجود نزدیکی این هتل به این تفریحات، دسترسی شما عزیزان راحت‌تر است.

C:\Users\RayanGostar\Desktop\21.jpg

پاراسل

وسوسه انگیزترین و رویایی‌ترین ورزش آبی جزیره کیش پاراسل است. شما افرادی که به پرواز علاقه بسیار زیادی دارید، می‌توانید بر فراز آب‌های خلیج فارس پرواز کنید و لذت زمانی برای شما بیشتر می‌شود که کف پاهایتان به آب برخورد می‌کند.

زمانی که سوار بر چتر پاراسل می‌شوید یک قایق با سرعت زیادی شما را به وسیله کابل محکم می‌کشد و کم کم شما از سطح دریا ارتفاع می‌گیرید. اوج هیجان برای زمانی است که شما در ارتفاع بسیار بالا، نظاره‌گر منظره اطراف باشید؛ اما ارتفاع استاندارد شما از سطح دریا بین ۵۰ تا ۱۰۰ متر است.

فلای برد

اگر به دنبال یک تفریح به یاد ماندنی و فوق العاده جادویی هستید، می‌توان به فلای برد اشاره کرد. شما ورزشکاران عزیز با جت اسکی‌های بسیار قدرتمند همانند دلفین از آب به سمت هوا پرتاب می‌شوید ‌و البته در هوا نیز پایدار می‌مانید.

فلای برد هیجان انگیزترین تفریحی است که بسیاری از مسافران به هوای این ورزش آبی جذاب، کیش را برای سفر انتخاب می‌کنند. اگر در بهترین هتل کیش با دسترسی راحت به تفریحات آبی اقامت داشته باشید، آرامش شما در حین سفر نیز بیشتر می‌شود.

اقامت در بهترین هتل کیش

بیشتر شما مسافران عزیز به دنبال بهترین هتل کیش با دسترسی راحت به تفریحات آبی این منطقه هستید. هتل داریوش کیش به‌عنوان شاهکارترین مکان‌های اقامتی با یک معماری باشکوه و جذاب است که شما نیز می‌توانید رد سفر آتی خود از امکانات آن بهره‌مند شوید.

این ساختمان سه طبقه به‌عنوان یکی از معروف‌ترین مکان‌های اقامتی ۵ ستاره در جزیره کیش را با الهام از معماری ایران باستان آن را طراحی کرده‌اند. هتل داریوش کیش در شمال شرق این جزیره قرار گرفته و دسترسی شما به تمامی تفریحات شمال شرق این منطقه راحت‌تر می‌شود.

چشم انداز رویایی این مکان اقامتی به سواحل خلیج فارس تحسین برانگیز است؛ به ویژه به هنگام طلوع و غروب آفتاب که منظره رویایی خلق می‌کند. از امکانات خاص هتل داریوش کیش می‌توان به شبکه پخش فیلم، مینی بار، صندوق امانات داخل، اتاق فکس، کافی شاپ، پرینتر، مرکز خرید، فتوکپی، تاکسی سرویس، آژانس مسافرتی، دستگاه واکس کفش، اتاق تلفن، اتاق چمدان، خدمات پزشکی، زمین ورزشی، زمین تنیس، خدمات برای معلولین، کرایه اتومبیل، بازی ویدیویی و خدمات تور اشاره کرد.

C:\Users\RayanGostar\Desktop\22.jpg

جمع‌‌بندی

کیش جزیره‌ای پر از تفریحات شاد و هیجان‌آور است که باعث جذب مسافران زیادی می‌شود. برای لذت از تمامی تفریحات آبی این منطقه و تماشای جاذبه‌های طبیعی و تاریخی آن بهتر است چندین روز برای اقامت در این منطقه برنامه‌ریزی کنید. ابتدا به دنبال یک هتل مناسب با امکانات عالی برای راحتی بیشتر باشید. بی‌نظیرترین هتل کیش مجموعه اقامتی است که دسترسی راحتی به جاذبه‌های گردشگری و طبیعی این منطقه دارد.

در بین صدها هتل در این جزیره رویایی، هتل داریوش کیش به‌عنوان لوکس‌ترین هتل کیش با امکانات ایده‌آل است. رزرو هتل کیش را می‌توانید به صورت آنلاین انجام دهید و چنانچه به دنبال اطلاعات بیشتر هستید از کارشناسان اسنپ تریپ کمک بگیرید.

اینجا تبلیغ کنید
لیبل اصالت تابلو نئون تبلیغات در بنا تا نما
بانک اطلاعات ساختمان بنا تا نما