بانک اطلاعات ساختمان بنا تا نما

راهنمای انتخاب بهترین هواکش خانگی (از ویژگی تا برند)

برای تهویه مطبوع خانه ها و ادارات از انواع هواکش استفاده می شود، که نقش تاثیرگذاری در گردش هوای سالم ایفا می کند. این تجهیزات، رطوبت فضا را نیز کنترل و از رشد باکتری و سایر عوامل بیماری زا جلوگیری می کنند. اما بهترین برند فن برای سیستم hvac چیست؟

برای نصب انواع فن نیاز به ابزار جانبی مناسب نیز خواهید داشت. با نصب دریچه هوا علاوه بر هواکش، تهویه مطبوع ساختمان به بهترین نحو انجام خواهد شد. با توجه به قیمت دریچه فلزی، پلاستیکی و... در کنار نصب فن متوجه خواهید شد که مزایای آن برای ایجاد هوای سالم جهت تنفس، ارزش این هزینه را خواهد داشت. برای انتخاب و خرید مدل مناسب، برندهای پرفروش بازار را معرفی می کنیم.

آشنایی با 5 برند برتر هواکش های خانگی

در ادامه لیستی از هواکش های خانگی باکیفیت بازار که با ویژگی های قدرتمند تاثیر به سزایی در پاکسازی هوای محیط خانه دارند، ارائه می گردد:

فن دنا الکتریک ایرانیان مدل سیستما

دنا الکتریک یکی از برندهای مطرح بازار است که در زمینه تولید هواکش های باکیفیت فعالیت می کند. فن دنا الکتریک ایرانیان مدل سیستما با محیط آشپزخانه و سرویس بهداشتی سازگار است و معمولا داخل لوله یا پنجره نصب می شود. سایر ویژگی های این محصول شامل موارد زیر است:

  • برای نصب این دستگاه باید محفظه را به صورت مربع شکل برش دهید. جنس بدنه آن از پلاستیک مقاوم است و تا مدت ها آسیبی نمی بیند.
  • طراحی فن دنا طوری انجام شده که تاثیر نامطلوب روی دکوراسیون آشپزخانه یا سرویس بهداشتی نمی گذارد؛ این محصول با مدل مدرن و زیبا حتی محیط آشپزخانه را زیباتر می کند.
  • این محصول با بازه توان 0-100 و قدرت 12.5 وات در مدتی کوتاه با تولید صدای بسیار کم، هوایی تمیز و پاکیزه برایتان به ارمغان می آورد.
  • سرعت گردش موتور این هواکش 2698 دور بر دقیقه است، برای همین در سریعترین زمان بهترین بازدهی را به همراه دارد.

هواکش خانگی فلزی دمنده مدل VMA-25C4S

برند دمنده نیز جزو بهترین محصولات ایرانی در زمینه تولید فن است که مدل فلزی مل VMA-25C4S در 2 رنگ آبی و خاکستری توانسته به یکی از محبوب ترین محصولات آن تبدیل شود. از مشخصات هواکش دمنده می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • شما می توانید از این سیستم تهویه نه تنها در محیط خانه، بلکه در محیط کاری استفاده کنید. این فن برای محیط سرویس بهداشتی، آشپزخانه، کارگاه، کابین، انبار، رستوران، مراکز خرید و... مناسب است.
  • هواکش خانگی فلزی دمنده مدل VMA-25C4S را می توانید داخل یا خارج لوله، سقف، دیوار یا پنجره نصب کنید.
  • شکل محل نصب این محصول نیز باید دایره ای و با ابعاد 25 سانتی متر باشد تا به خوبی در محل جایگذاری شود.
  • از مشخصه های فن خانگی فلزی دمنده مدل VMA-25C4S می توان به توان 35 وات، ولتاژ 220 ولت، وزن 1.8 کیلوگرم و جریان 0.16 آمپر اشاره کرد.

فن لوله ای پارت الکتریک سری Turbo مدل P5515

پارت الکتریک یکی از برندهای محبوب در زمینه تولید لوازم الکتریکی و هواکش است که از سال 1364 فعالیت خود را آغاز کرد و هم اکنون با استفاده از جدیدترین فناوری ها و استانداردهای روز دنیا توانسته تجهیزات الکتریکی پیشرفته ای روانه بازار کند. مشخصات این محصول در ادامه ذکر شده است:

  • هواکش لوله ای سری Turbo مدل P5515 یکی از پرکاربردترین محصول های این برند است که با بازه توان 0-100، توان 26 وات، جریان 0.09 A آمپر و موتور توربو با سرعت گردش 2300 دور بر دقیقه به عنوان یکی از قدرتمندترین انواع فن خانگی به شمار می آید.
  • با نصب فن لوله ای پارت الکتریک سری Turbo مدل P5515 در داخل لوله، پنجره یا دیوار، دیگر نگران آلودگی های محیطی و رشد باکتری نباشید.
  • این محصول نقش خود را به خوبی ایفا و با هوای خروجی 120 متر مکعب بر ساعت محیط را از باکتری، بوی بد، هوای نامطبوع و ... تمیز می کند.

هواکش خانگی خزر فن مدل 2008

خزرفن نیز در تولید هواکش های باکیفیت خانگی دست کمی از برندهای محبوب بازار ندارد. محصول مدل 2008 این برند با شکل و نمای ظاهری زیبا برای سرویس بهداشتی بهترین گزینه است. به ویژگی های آن در ادامه اشاره شده است:

  • این محصول به صورت تک فاز کار می کند و با پروانه پلاستیکی تا مدت ها دوام و ماندگاری دارد.
  • بازه توان این محصول 200-300 است که می توان آن را روی سقف سرویس بهداشتی نصب کنید و دیگر نگران هوای نامطبوع و بوی بد در آنجا نباشید.
  • ابعاد محل نصب این فن باید 12*12 سانتی متر باشد. بنابراین از قبل محل جایگذاری آن را آماده سازی کنید تا حین فرآیند نصب محصول، مشکلی برایتان به وجود نیاید.

فن سونون مدل DP200A

یکی از هواکش های باکیفیت بازار که ظاهری صنعتی دارد، اما برای مصارف خانگی استفاده می شود، فن سونون مدل DP200A نام دارد. این محصول برای محیط های کاری و خانگی بهترین گزینه است و می توانید آن را در محیط آشپزخانه، سرویس بهداشتی، فروشگاه ها و مراکز خرید، انبارها یا حتی دام داری ها و مرغ داری ها استفاده کنید. از ویژگی های آن می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • فن سونون مدل DP200A با ولتاژ 220 ولت کار می کند. این محصول سرعت گردش موتور 2500 دور بر دقیقه، نیاز محیط های کوچک و متوسط را به طور کامل برطرف خواهد کرد.
  • این دستگاه با عملکرد تک فاز و حجم هوای خروجی 50 متر مکعب بر ساعت توان تامین نیاز مصرف کننده را دارد.
  • شما می توانید این فن را روی پنجره یا داخل لوله نصب کنید و از مزیت های آن در محیط بهره مند شوید.
  • از جمله مشخصات محل نصب این محصول نیز می توان ابعاد 10.5*10.5 سانتی‌متر و ظاهر مربعی شکل اشاره کرد.

حرف آخر؛ بهترین هواکش خانگی بازار کدام است؟

شما باید برای انتخاب بهترین فن جهت تهویه، سرعت گردش موتور، توان، حجم هوای خروجی و حالت ظاهری آن را در نظر بگیرید و بر اساس این فاکتورها خریدتان را انجام دهید. هر چه سرعت گردش موتور بالاتر باشد، قدرت بیشتری برای تمیز کردن هوای محیط خواهد داشت.

در خرید فن های خانگی باید به زیبایی ظاهری آنها توجه داشته باشید. برخی هواکش ها قدرت زیادی در پاکیزگی هوا دارند، اما به دلیل طراحی نامناسب،  با دکوراسیون خانه یا آشپزخانه هماهنگی ندارند. از برندهای پرفروش برای انتخاب بهترین هواکش خانگی می توان به فن دنا الکتریک ایرانیان مدل سیستما، دمنده مدل VMA-25C4S و خزر فن مدل 2008 اشاره نمود.

اینجا تبلیغ کنید
لیبل اصالت تابلو نئون تبلیغات در بنا تا نما
بانک اطلاعات ساختمان بنا تا نما