بانک اطلاعات ساختمان بنا تا نما

توضیح نوشتاری

شرکت مهندسی پزشکی « پایا طب افزار»   در سال ۱۳۸۴ توسط تعدادی از فارغ التحصیلان رشته مهندسی پزشکی تآسیس شد. خط مشی و نقشه راه شرکت از همان ابتدا در راستای ارائه خدمات با کیفیتی در شآن و منزلت مردم شریف ایران و به ویژه جامعه درمانی کشور استوار بوده و هست. برند تولید این شرکت  lightmed  می باشد  .

در این راه پشت سر نهاده شده، امروز شرکت پایا طب افزار (  برند لایت مِد) با تولید انواع تجهیزات اتاق عمل و بیمارستانی به یکی از بزرگترین تولید کننده این تجهیزات در ایران بدل شده است.  انواع نگاتوسکوپ با تکنولوژی (LGP (light guide panel، چراغ سردرب اتاق عمل، چراغ آلارم ایکس ری، واردات انواع چراغ اشعه UV دیواری و سقفی، دستگاه استریل UV بیمارستانی، ساعت دیجیتال اتاق عمل، دما سنج و رطوبت سنج اتاق عمل، کرنومتر اتاق عمل، باکس ارت اتاق عمل، جعبه پریز ارت دار اتاق عمل، پریز برق ایکس ری  ، تابلو ایزوله بیمارستانی  از تولیدات این شرکت می باشد.

پایا طب افزار (لایت مِد)   بر این باور است که حمایت از تولید داخلی زمانی مفید خواهد بود که کالای تولید داخل از استانداردها و کیفیت لازم و کافی برخوردار باشد و سابقه حضور ما در بازار و اعتماد مشتریان مؤید این امر مهم است.

ثبت کنندۀ آگهی 0912xxxxx58 تاریخ ثبت آگهی تاریخ بروزرسانی
اینجا تبلیغ کنید
لیبل اصالت تابلو نئون تبلیغات در بنا تا نما
بانک اطلاعات ساختمان بنا تا نما