بانک اطلاعات ساختمان بنا تا نما

توضیح نوشتاری

مجموعه کیچِن اَپ

مجموعه کیچِن اَپ  (توزیع کننده برندهای معتبر هود، اجاق گاز صفحه ای توکار، سینک ظرفشویی و فر توکار) آرزومند است بتواند قدمی بس کوچک در جهت ارتقاء و تعالی صنعت کشور عزیزمان ایران بردارد.

باور ما بر این است که با معرفی کارشناسانه محصولات با کیفیت ایرانی و پخش صحیح کالا، می توان چرخه صنعت ایران را به گردش درآورد؛ لذا مدیریّت و کارشناسان محترم  مجموعه کیچِن اَپ  در جهت تحقّق این امر، مصمّم هستند که در کنار توزیع محصولات برندهای معتبر و نام آشنا، به معرفی برندهای جدید و دارای کیفیت های برتر و ممتاز نیز بپردازند. امید است که با بهبود سیستم های توزیع و پخش کالا در سراسر ایران، عرصه فروش برای عرض اندام تمامی محصولات ایرانی با کیفیت و شناسنامه دار فراهم گردد.

گرد هم آوری بهترین و ممتاز ترین برند های ایرانی و خارجی و خدمات مشاوره آنلاین و تلفنی جهت خرید مناسب نسبت به سطح انتظار و بودجه مورد نظر هموطنان از خدمات اولیه این مجموعه می باشد.

کیچِن اَپ به چه معناست؟

Kitchen Appliances یا به اختصار KitchenApp ترکیب دو واژۀ انگلیسی به معنای “ لوازم آشپزخانه” می باشد.

 

 

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی آلتون

مجموعه کیچِن اَپ (بخش فروش اینترنتی لوازم خانگی آلتون) متشکل از کادری مجرب از کارشناسان تراز اول در حوزه فروش و مشاوره لوازم خانه و آشپزخانه می باشد.

فروشگاه اینترنتی این مجموعه تنها در حوزه لوازم آشپزخانه و آن هم به صورت تخصصی فعالیت میکند زیرا اعتقاد ما بر این است که نیاز اولیه یک فروشگاه موفق، دارا بودن کادری متمرکز و با تجربه می باشد؛ از آنجایی که کارشناسان فروش ما به صورت متوالی و تخصصی در حوزه لوازم آشپزخانه فعالیت داشته اند، اطمینان خاطر داده می شود که بهترین مشاوره و خدمات در اختیار هموطنان قرار خواهد گرفت.

باشد که این مجموعه بتواند قدمی بس کوچک در راه ارائه خدمات نوین اینترنتی و فروشگاه آنلاین برداشته باشد.

آدرس

تهران - رسالت - خیابان فرجام - مابین سراج و اتوبان باقری - رو به روی بانک سپه - گالری فرجام (سایمان)
ثبت کنندۀ آگهی 0912xxxxx36 تاریخ ثبت آگهی تاریخ بروزرسانی
اینجا تبلیغ کنید
لیبل اصالت تابلو نئون تبلیغات در بنا تا نما
بانک اطلاعات ساختمان بنا تا نما