بانک اطلاعات ساختمان بنا تا نما

حفاظ لیلیوم جدیدترین مدل حفاظ روی دیوار

 حفاظ لیلیوم یکی از مقاوم ترین و بهترین انواع حفاظ آهنی است. این مدل ها به نسبت دیگر حفاظ ها جدیدتر است و طراحی منحصر به فردی نیز دارد. در این مقاله قصد داریم شما را با این نوع حفاظ بیشتر آشنا کنیم با ما همراه باشید.

قیمت حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم چیست؟

لیلیوم نام یک گل با ساختاری جالب است. ساختار گل لیلیوم به این شکل است که خارهای زیادی دارد که در اطراف آن پراکنده شده اند. جالب است بدانید که بلند بودن خارها و نزدیکی رویش آنها باعث می شود تا به صورت کامل در هم تنیده شوند. این تنیدگی به صورتی است که هیچکس نمی تواند از لابه لای آنها عبور کند. حفاظ های لیلیومی نیز از این گل ها ایده گرفتند و طراحی شده اند.

 

 

این حفاظ ها همانند گل های لیلیوم دارای خارهای به هم تنیده از جنس آهن و میلگرد هستند. این خارها در طراحی حصار به صورتی کنار یکدیگر قرار گرفته اند که هیچکس نمی تواند به راحتی از لابه لای آنها عبور کند. این حفاظ ها علاوه بر امنیت بالا دارای زیبایی منحصر به فردی هستند که دیوار ساختمان شما را زیبا می کنند.

 

ساقه اصلی حفاظ لیلیوم با میلگردهای نمره بالا (بسته به ارتفاع مد نظر در گل) ساخته می شوند. در این حالت است که هیچ قیچی آهن بری توانایی بریدن آن را نیز ندارد.

 

در یک جمله می توانیم بگوییم با حفاظ های لیلیوم، علاوه بر امنیت، زیبایی منحصر به فردی نیز می توانید داشته باشید.

خرید حفاظ لیلیوم در تهران

انواع حفاظ لیلیوم

این دسته از حفاظ ها نیز همانند حفاظ های دیگر، از چند نظر انواع مختلفی دارند. از نظر ارتفاع، در اندازه های ۵۰ تا ۱۲۰ سانتی متر تولید می شوند. شما می توانید با توجه به ارتفاع دیوار و سلیقه شخصی خودتان یکی از ارتفاع های مد نظر را سفارش دهید.

 

به یاد داشته باشید یکی استاندارد ترین حالت ها برای حفاظ لیلیوم ۱۲۰ سانتی متر است. همچنین ارتفاع این حفاظ نباید کمتر از ۸۰ سانتی متر باشد.

 

از نظرعرض نیز می توانیم تفاوتی مابین مدل های مختلف حفاظ لیلیوم قائل شویم. عرض حفاظ لیلیوم باید بیش تر از ۵۰ سانتی متر باشد. درواقع عرض این حصار از ۵۰ سانتی متر شروع می شود تا بالا.

 

اما دقت داشته باشید که ایمن ترین عرض برای حصار کشیدن، ۵۰ سانتی متر است. به خاطر داشته باشید نیاز است حتما عرض حفاظ لیلیوم شما بیش تر از عرض دیوار باشد تا دیگر جایی برای گذاشتن دست سارقان نماند.

ساخت حفاظ لیلیوم

نحوه ساخت حصار لیلیوم

در ساختن این حصار زیبا و ایمن از شاخه های بسیار زیادی استفاده می شود که تعداد خال جوش ها را نیز زیاد می کند. هنگام جوشکاری این حفاظ به علت زیاد بودن زوایا، تمیز کاری گل جوش ها بسیار سخت است به همین دلیل برای جوشکاری از روش گز CO2 استفاده می کنند. در این روش جوشکاری عملا گل جوش وجود ندارد و جوشکاری بسیار تمیز و مرتب انجام می شود.

 

در ساخت حفاظ لیلیوم، نیاز است تا اندازه های خارها، فاصله ساق ها، قطر میلگردها به صورت کاملا دقیق مورد بررسی قرار بگیرد.

 

امنیت حفاظ لیلیوم

از این نظر می توانیم بگوییم که حفاظ لیلیوم به نسبت حفاظ شاخ گوزنی دارای امنیت بسیار بالاتری است. این حصار به دلیل استفاده بیشتر معماران و طراحان از آن یکی از پراستفاده ترین و پرطرفدارترین حفاظ هاست. این حفاظ ها ارتفاع استانداردی دارند که در صورت رعایت آن می توانیم علاوه بر امنیت، زیبایی آن را تضمین کنیم.

 

شما می توانید این حصار را از ارتفاع ۸۰ سانتی متر تا ۱۲۰ سانتی متر به صورت دلخواه سفارش دهید اما به یاد داشته باشید استاندارد ارتفاع برای حصار لیلیوم ۱۲ سانتی متر است. همچنین نوع میلگرد استفاده شده در ساخت حصاراز نوع ساده نمره ۱۰ است که به طول های ۲ الی ۴ سانتی متر برش خورده است. این میلگردها نیز یکی از عوامل ایجاد امنیت بیشتر حصار لیلیومی هستند.

 

در ساخت این حصار اتصال میلگردها با جوش co2 به صورت دو طرفه انجام می شود که این موضوع خودش منجر به استحکام بیشتر و دوام بیشتر حفاظ شما می شود.

 

نکاتی در مورد رنگ حصار لیلیوم

رنگ آمیزی این حصارها از نوع الکترواستاتیک است. مراحل رنگ آمیزی حفاظ لیلیوم به شرح زیر است:

 

 رنگ پودری پلی استر با استفاده از دستگاه مخصوص بر روی حفاظ پاشیده می شود.

 حفاظ داخل کوره ۲۰۰ درجه سانتی گراد گذاشته می شود.

 سپس بعد از پخته شدن، گل های حفاظ توسط نقاشان به رنگ های مسی، طلایی و یا هر رنگ سفارشی دیگری توسط مشتری در می آیند.

قیمت حفاظ لیلیوم

قیمت این حفاظ ها وابسته به ارتفاع ونوع تراکم نرده به صورت متغیر هستند. همچنین عوامل بسیار زیادی در تغییر قیمت این حفاظ ها موثر هستند که برخی از آنها عبارتند از:

 

  • مدل
  • کیفیت حفاظ
  • متریال استفاده شده در ساخت حفاظ
  • تراکم
  • نوع رنگ کاری آن

شما می توانید برای دریافت قیمت دقیق جهت نصب این حفاظ ها روی دیوار، توسط شماره های موجود در سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید و بعد از مشاوره رایگان و استعلام قیمت جهت سفارش اقدام کنید.

 

مزایای حفاظ لیلیوم

 

 

  • امنیت بالا و ایجاد حصار مناسب
  • وزن کم حصار در عین حال قوی
  • نصب و راه اندازی بسیار راحت
  • امکان ساخت حصار لیلیوم با آهن یا فولاد
  • زیبایی و مدرن بودن حفاظ لیلیوم

 

 

سوالات متداول

چرا حفاظ لیلیوم قیمت بالایی دارد؟

 

حصار لیلیوم یکی از بهترین و مهندسی ترین سازه های محافظی برای دیوار است و در واقع یکی از گران ترین نوع حفاظ ها نیز به شمار می رود.

قیمت حفاظ لیلیوم چقدر است؟

 

شما باید برای محاسبه قیمت حفاظ لیلیوم، متراژ دیوار مد نظرتان را ضرب در قیمت واحد حفاظ کنید. البته می توانید با کارشناسان سامان حفاظ تماس گرفته و برای استعلام دقیق قیمت مشورت کنید.

آیا می توان از حفاظ لیلیوم بدون گل استفاده کرد؟

بله این حفاظ در دو مدل گلدار و بدون گل قابل سفارش و تولید است که هر کدام مزایای خود را دارند.

اینجا تبلیغ کنید
لیبل اصالت تابلو نئون تبلیغات در بنا تا نما
بانک اطلاعات ساختمان بنا تا نما