بانک اطلاعات ساختمان بنا تا نما

فروش انواع گیج فشار

گیج فشار ابزاری است که امروزه استفاده های بسیاری در صنایع مختلف دارد. فروش انواع گیج فشار برای صنایعی مانند نفت، پتروشیمی، صنایع غذایی و ... انجام می گیرد. گیج فشار اسم های دیگری نظیر پرشر گیج و فشار سنج دارد که همگی یک معنی می دهند.

فروش انواع گیج فشار در دسته فروش ابزار دقیق قرار می گیرد. زیرا کار گیج فشار نیز اندازه گیری دقیق می باشد. این سیستم به صورت کاملا دقیق کار می کند. از گذشته های دور نیز از گیج فشار استفاده شده است اما نه به این شکلی که امروزه وجود دارند. زیرا اکنون این ابزار به صورت تکامل یافته و پیشرفته درآمده است. در ادامه به معرفی گیج فشار و فروش گیج فشار در فروشگاه پیکاتک می پردازیم.

لینک های مفید: قیمت گیج فشار

کاربرد گیج فشار در صنعت

گیج فشار

معرفی گیج فشار و کاربرد آن

فروش انواع گیج فشار برای اندازه گیری فشار گاز ها و سیالات در لوله ها و مخزن های مخصوص انجام می شود. گیج فشار با کمترین میزان خطا می تواند مقدار فشار موجود در لوله ها، پمپ ها و مخزن ها را اندازه گیری کند و آن را در صفحه نمایش خود نشان دهد. گیج فشار در صنایع مربوط به تولید مواد شیمیایی، تولید گاز های مخصوص، صنایع دارویی، صنایع تولید مواد غذایی و صنایع پتروشیمی بیشترین کاربرد را دارد. در این صنایع فشار مواد بسیار مهم می باشد. زیرا اگر فشار مخازن و یا لوله ها با فشار مبنا متغیر باشد، می تواند باعث خراب شدن مواد و غیرقابل استفاده شدن آن ها شود. اندازه گیری فشار می تواند وجود نشتی را در لوله ها و مخازن آشکار سازد.

سایر کاربرد های پیج فشار

همچنین یکی از کاربردهای فراوان گیج فشار در صنایع مربوط به لوپ های کنترلی می باشد که اندازه فلوی عبوری از خطوط لوله توسط یک کنترل ول انجام خواهد شد، که خود این کنترل ولو توسط یک آی توپی پوزیشنر که دارای حداقل 2 عدد گیج فشار میباشد هدایت و کنترل میشود.

لینک های مفید: ای توپی پوزیشنر

 

گیج فشار اندازه فشار را تعین می کند و از طریق صفحه نمایشگر خود این اطلاعات را نشان میدهد. صفحه نمایشگر گیج فشار می تواند عقربه ای و یا دیجیتالی باشد. فروش انواع گیج فشار در جنس های مختلفی انجام می شود. جنس بدنه گیج فشار ارتباط مستقیمی با نحوه کاربرد آن در مواد های مختلف است. مثلا اگر گیج فشار برای اندازه گیری فشار مواد خشن و خورنده به کار رود، جنس آن باید از استحکام کافی در برابر این مواد برخوردار باشد. در نتیجه جنس فولاد بهترین انتخاب است. اما اگر گیج فشار در برابر مواد عادی قرار گیرد برای ساخت و تولید آن متریال هایی از جنس برنز، استیل، کروم، مس یا برنج بکار برده می شوند. هر کدام از این جنس ها در برابر مواد خاصی مقاومت دارند.

فروش انواع گیج فشار (pressure gauge)

گیج فشار

راهنمای فروش انواع گیج فشار در پیکاتک

فروش انواع گیج فشار با کیفیت در فروشگاه معتبر پیکاتک انجام می شود. گیج های فشار انواع زیادی دارند. هر یک از این انواع عملکرد متفاوتی دارند. همچنین هر کدام از آن ها کاربرد خاص و مزایا و معایب خودش را دارد. انواع گیج فشار ها عبارتند از: گیج فشار خشک، گیج فشار روغنی، گیج اختلاف فشار، گیج فشار گاز، گیج فشار سوخت و ... . در ادامه می خواهیم به معرفی برخی از پرکاربردترین گیج های فشار بپردازیم.

پرشر گیج بوردون تیوب

این نوع گیج فشار لوله ای خمیده شکل در داخل خود دارد. هنگامی که این لوله در برابر فشار های مختلف قرار می گیرد تغییر شکل می دهد. مثلا از حالت خمیده به حالت کشیده تغییر شکل می دهد. همین امر باعث می شود که عقربه های داخل نمایشگر حرکت کنند و فشار مورد نظر را نشان دهند. پرشر گیج بوردونی می توان فشار هایی تا 1000 بار و منفی یک بار را به راحتی نشان دهد. در نتیجه محدوده کاری این ابزار بسیار گسترده می باشد. این نوع از گیج فشار در میان ابزار های فشار سنج بسیار پرطرفدار هستند. زیرا هم حساسیت بالا و میزان خطای کمی دارند و هم مقرون به صرفه هستند و عمر طولانی دارند.

پرشر گیج دیافراگمی

در این نوع گیج فشار به جای لوله از یک صفحه غشا مانند استفاده می شود. این صفحه باعث می شود قسمت داخلی فشار سنج از قسمت خارجی آن جدا شود. فشار هایی که به این صفحه وارد می شوند، موج هایی می سازند که این موج ها می توانند باعث تغییر عقربه های نمایشگر شوند و فشار مربوطه را کاهش دهند.

پرشر گیج دیجیتالی

گیج فشار

گیج فشار دیجیتالی

گیج فشار دیجیتالی از باتری، ریزپردازنده دیجیتال و سنسور برای نشان دادن فشار موجود استفاده می کند. فروش گیج فشار دیجیتالی برای صنایع مختلفی انجام می شود. زیرا این گیج فشار به صورت بسیار دقیقی کار می کند. فناوری مورد استفاده در گیج فشار دیجیتالی پیزوالکتریک نام دارد. سنسور های مربوط به پیزوالکتریک می توانند تغیر های مربوط به مقاومت الکتریکی موارد را اندازه گیری کنند. سپس با استفاده از این داده ها فشار مکانیکی موارد را تعین کنند.

لینک های مفید: فروش ابزار دقیق

تفاوت انواع این دستگاه از نگاه تولید کنندگان مطرح گیج فشار

همان طور که قبلا اشاره کردیم فروش انواع گیج فشار برای منظور های متفاوتی انجام می شود. گیج فشار های فولادی و استیل را برای مواد خشن به کار می برند. جنس های دیگر برای مواد عادی کاربرد دارند. نحوه عملکرد و اجزای گیج فشار ها باعث وجه تمایز آن ها است. گیج فشار بوردون با استفاده از لوله کار می کند اما گیج فشار دیافراگمی از صفحه انعطاف پذیر درست شده است. گیج فشار دیجیتالی نیز با استفاده از سنسور ها و فناوری پیزوالکتریک فشار را اندازه گیری می کند.

فروش انواع گیج فشار در پیکاتک

فروش انواع گیج فشار در فروشگاه معتبر پیکاتک انجام می شود. این فروشگاه تمامی ابزار آلات دقیق را با بهترین کیفیت به مشتری های خودت ارائه می کند. تمامی محصولات فروشگاه پیکاتک دارای ضمانت نامه می باشند. فروشگاه پیکاتک در محصولات خود تنوع بالایی دارد و از تمامی محصولات خود به تعداد زیادی موجودی دارد. به همین دلیل می توانید با خیال راحت از این مجموعه خرید نمایید.

این مجموعه خدمات پس از فروش عالی دارد. در نتیجه در صورتی محصول به تعمیر نیاز پیدا کند می توانید از مهندسان خبره این مجموعه کمک دریافت کنید. فروش گیج فشار در پیکاتک به صورت نو و دست دوم می باشد. به همین دلیل مشتری های گرامی می تواند با توجه به نیاز و شرایط مالی خود بهترین محصول را دریافت نمایند. برای خرید آنلاین و دریافت کالا در سراسر ایران به سایت www.pikatak.com مراجعه نمایید.

اینجا تبلیغ کنید
لیبل اصالت تابلو نئون تبلیغات در بنا تا نما
بانک اطلاعات ساختمان بنا تا نما