بانک اطلاعات ساختمان بنا تا نما

چطور فیلم های گوشی خود را ویراستاری کنیم و به آن ها جلوه دهیم؟

در گذشته ویرایش ویدیو به معنای نشستن در مقابل دسکتاپ و رایانه‌های شخصی بود.

اما اکنون بهترین برنامه‌های ویرایش ویدیو برای آیفون و اندروید به شما امکان می‌دهند محتوای جذابی از دستگاه تلفن همراه خود ایجاد کنید.

برای شروع به تولید محتوای سرگرم کننده، مهیج و جذاب نیازی به دستگاه‌های بزرگ یا تجهیزات پیشرفته ندارید.

دانلود بهترین برنامه ویرایش ویدیوی رایگان برای اندروید یا آیفون، انعطاف‌پذیری را برای ایجاد ویدیوها به دلخواه شما تضمین می‌کند.

معمولاً باید منتظر بمانید تا به استودیو برگردید تا کلیپ های خود را آپلود و ویرایش کنید.

اما تلفن شما از قبل همه فایل‌های ویدیویی را دارد، بنابراین می‌توانید در زمان و مکانی که می‌خواهید شروع به ویرایش کنید.

بخش تغییر دهنده بازی این است که شما مجبور نیستید یک ریال برای استفاده از آنها بپردازید.

یک برنامه رایگان ویرایش ویدیو را برای اندروید یا آیفون دانلود کنید و می‌توانید در کمترین زمان ویدیوهای خود را با آن بسازید. اما کدام برنامه را باید دانلود کرد؟

نگران نباشید، ما حواسمان به شما است.

PowerDirector برای هر دو دستگاه iOS و Android کار می‌کند. این برنامه‌ی تلفن همراه تمام عملکردهای نسخه دسکتاپ خود را در یک رابط تلفن همراه ساده تر می‌کند. این نرم‌افزار شامل چند آهنگ و ویرایش 4K است که به ویدیوهای شما جلوه‌ای حرفه‌ای می‌دهد تا در رسانه‌های اجتماعی برجسته شوند. ویژگی‌های قدرتمند و رابط بصری به شما اجازه می‌دهد حتی اگر تجربه ویرایشی ندارید، با آن کار کنید. خط زمانی به شما امکان می‌دهد کلیپ‌ و ویدیو خود را به هم بچسبانید. میکسر صدا برای طراحی صدای پروژه‌های شما عالی است.

FilmoraGo-  بهترین ویرایشگر و سازنده ویدیو HD رایگان با تمام ویژگی‌ها، متن، صدا، ایموجی، جلوه های ویژه، فیلترها، پس زمینه و غیره است. FilmoraGo یک ویرایشگر ویدیویی با قابلیت استفاده آسان است که با ابزارهای قدرتمند بارگذاری شده است. با استفاده از این ویرایشگر ویدیو، ایجاد ویدیو با عکس، تصویر، موسیقی، استیکر و افکت صوتی آسان و سرگرم کننده است. با استفاده از این ویرایشگر می‌توانید ویدیو برای یوتیوب، اینستاگرام، تیک تاک، فیس بوک، مسنجر، واتساپ، توییتر و غیره بسازید.

اپلیکیشن دیگر ویرایش فیلم Magisto است. ویرایشگر ویدیوی Magisto  از فناوری پیشرفته‌ی هوش مصنوعی برای یافتن بهترین قسمت‌های فیلم شما استفاده می‌کند. از تکنیک‌های ویرایش ویدیو از جمله تثبیت، تشخیص اشیا، فیلترها و افکت ها استفاده می‌کند. نتیجه‌ی آن ساخت یک ویدیوی چشم نواز است که از نمایش اسلاید یا کلاژ ویدیویی معمولی بهتر است. شما هم می‌توانید با پیوستن به این ویرایشگر فیلم برای ایجاد ویدیوهای باورنکردنی با ارزش اشتراک در چند دقیقه، با بیش از 120 میلیون نفر همراه شوید که در حال حاضر تمام ویدیوهای مورد نیاز خود را با برنامه‌های موبایل و وب Magisto می سازند!

اینجا تبلیغ کنید
لیبل اصالت تابلو نئون تبلیغات در بنا تا نما
بانک اطلاعات ساختمان بنا تا نما