بانک اطلاعات ساختمان بنا تا نما

در چه مکان هایی می­توان از آینه دکوراتیو سقفی استفاده کرد؟

کاربرد آینه دکوراتیو سقفی اخیرا یکی از کاربردهای مرسوم در دکوراسیون منزل بوده است. پس از تزئین دیوار، به لطف روکش آینه سقف که می­تواند طرحی متفاوت و زیبا بر روی سقف ایجاد کند. میتوان سقف را جادارتر و درخشان تر کرد و همچنین ظاهری زیبا داشت. به لطف مدل های آینه سقفی که در مدل ها و طرح های مختلف تولید می­شود.

آینه دکوراتیو سقفی قیمت های گزافی ندارد. آینه سقفی که شما می­خواهید و بیشتر مناسب دکوراسیون شما است. با ابعاد خاصی تولید می­شود و به همین دلیل، اطلاعات قیمت آینه سقفی بسته به مدل انتخابی و ابعاد سقف ممکن است متفاوت باشد.

آینه دکوراتیو سقفی

آینه سقفی یکی از مدل های آینه کاری است که اخیرا در دکوراسیون منزل رواج یافته است. سقف آینه ای یک تکنیک بسیار کاربردی و همچنین ظاهر زیبایی آن است. سقف آینه ای که عمق و نور را به فضا می­افزاید، همچنین با پوشاندن تمام کاستی ها و افزایش زیبایی در طراحی دکوراسیون به شما کمک می­کند.

بسته به سلیقه افراد، آینه سقفی را می­توان به تمام یا قسمتی از سقف اعمال کرد. در طول کاربرد، صفحات با دوام و زیبایی مانند کشش و پلی استایرن بیشتر به عنوان مواد مدرن استفاده کرد.

آینه ها کل سطح سقف یا قسمت های خاصی از آن را که برنامه ریزی شده است، تزئین می­کنند. علاوه بر این، با توجه به فراوانی مواد مدرن، سقف آینه را می­توان کشیده یا از صفحات پلی استایرن ساخت. سقف های آینه ای کلاسیک همچنان یکی از محبوب ترین آینه ها می­باشد.

مزایای سطوح سقف آینه بسیار است، زیرا به لطف آن ها طراحی هر اتاق به معنای واقعی کلمه می­درخشد. مهم ترین تأثیر سقف آینه ای، افزایش بصری فضا است. این امر در اتاق هایی با سقف کم یا فضاهای باریک و طولانی اهمیت دارد.

آینه ها عایق صوتی خوبی هستند و نیازی به مراقبت خاصی ندارند و می­توانید با همان محصولات نظافتی مانند هر آینه دیگر در خانه از آنها مراقبت کنید. این در درجه اول یک ماده مقاوم در برابر رطوبت است و این کیفیت اجازه می­دهد تا از سقف های آینه ای در اتاق هایی با رطوبت بالا استفاده کنید. به عنوان مثال، در حمام، سقف آینه ای به یک راه حل غیر معمول و جالب تبدیل می­شود. این به شما امکان می­دهد چندین ساختار سقفی بدون تلاش اضافی ایجاد کنید و علاوه بر این، نصب آن زمان زیادی نمی­برد.

به لطف آنها، آینه های روی سقف عمق بیشتری پیدا می­کنند و همچنین برای هر نوع ساختمانی ایمن در نظر گرفته می­شوند. برای اتصال به شبکه اصلی، لازم است مشکلات احتمالی نصب برق، از جمله آتش سوزی احتمالی را در نظر بگیرید. برای جلوگیری از آنها، باید از یک بلوک ترمینال مخصوص استفاده کنید.

مدل های آینه دکوراتیو سقفی

مدل های آینه کاری سقفی در حالی که ظاهر زیبایی سقف را ارائه می­دهد، همچنین یک تکنیک بسیار کاربردی است. آینه های سقفی که جلوه ای به اتاق می­بخشند، یکی از بهترین انتخاب های طراحی به ویژه برای اتاق ها است.

پوشش سقف ترکیبی

آنها مدل هایی از آینه های سقفی هستند که روی قسمتی از سقف قرار گرفته اند. آینه ها به عنوان پانل عمل می­کنند و با سایر قسمت های سقف ترکیب می­شوند. این باعث افزایش حجم به فضا می­شود. به این ترتیب، تزئین دیوار آسان تر می­شود.

آینه سقفی تزئینی

این مدلی است که در بین مدل های روکش آینه سقفی قرار دارد، که اغلب توسط افرادی که سبک مدرن دوست دارند مورد استفاده قرار می­گیرند و وسط سقف و زیر لوستر قرار می­گیرد. با روشن شدن نور، نور منعکس شده به سوکت آینه ظاهر متفاوت و خارق العاده ای می­بخشد.

آینه سقفی قاب اتصال

این یک مدل آینه سقفی متفاوت است که با ترکیب صفحات آینه با اندازه مساوی به لطف آینه های سقفی قاب متصل کننده، تصویری متفاوت و شخصی در دکوراسیون سقف ظاهر می­شود.

سقف آینه شیشه ای کلاسیک

برای ساخت سقف آینه ای از مواد کلاسیک، لازم است که شکل و حتی رنگ صفحات آینه را با دقت انتخاب کنید، که کاملا با ترکیب کلی هماهنگ خواهد شد. مهم است که همه کارها را با دقت انجام دهید. از این گذشته، ظاهر کل سقف آینه ای به آن بستگی دارد و هر گونه اشتباه در کار فورا مشخص می­شود.

قیمت آینه دکوراتیو سقفی

قیمت آینه سقفی را می­توان در محدوده های مختلف در بازار مشاهده کرد. عواملی مانند مواد تولید، تکنیک ساخت آینه، مدل پوشش آینه سقفی از عواملی هستند که باعث تغیر قیمت آن می­شوند. قیمت آینه سقفی بر اساس متر مربع است. بسته به اندازه سقف یا عرض ناحیه ای که آینه سقفی در آن ساخته می­شود ممکن است قیمت افزایش یا کاهش یابد.

آینه های سقفی که اغلب در مناطقی مانند حمام، اتاق خواب و راهروها، به ویژه در اتاق نشیمن خانه ها ترجیح داده می­شوند، می­توانند با توجه به اندازه سقف افزایش یابند، گرچه از نظر قیمت بیش از حد گران نیستند.

اینجا تبلیغ کنید
لیبل اصالت تابلو نئون تبلیغات در بنا تا نما
بانک اطلاعات ساختمان بنا تا نما