بانک اطلاعات ساختمان بنا تا نما

راهنمای شکم‌گردی در تجریش

 

 

حتما برایتان پیش آمده که برای زیارت به امام‌زاده صالح بروید و پس از آن بخواهید در محله تجریش وقت بگذرانید. واقعیتش را بخواهید محلهٔ تجریش، اماکن بسیاری برای تفریح دارد. در بدو ورود با بازار محلی تجریش روبه‌رو می‌شوید. مجموعه‌ای از رنگ‌ها در مقابل شما خودنمایی می‌کند. تنوع محصولات بازارچه می‌تواند از صبح تا ظهر شما را پر کند. اما پس از یک گردش مفرح، حتما احساس گرسنگی خواهید کرد. تجریش به دلیل توریستی بودنش رستوران‌های زیادی را در دل خود جای داده است. پس اگر قصد عزیمت به این منطقه دارید، خود را برای صرف غذاهای خوشمزه آماده کنید.

 

 کافه رستوران فلورانس

از پله‌های کافه فلورانس که بالا می‌روید، با فضایی دنج و آرام با دکوراسیون لاکچری روبرو می‌شوید که چشم هر بیننده‌ای را جذب می‌کند. قسمت جذاب کافه رستوران فلورانس، دو بخشی بودن آن است. به طوری که فضایی دنج و آرام در یک سالن مربعی شکل ترتیب داده شده و فضایی رمانتیک در محوطهٔ باز نیز برای مهمانان وجود دارد.  فضای داخلی، دکوراسیون مدرنی دارد. در عین حال، فضای قسمت وی‌آی‌پی رستوران با میز و صندلی کلاسیک فضایی خاص  برای مهمانان فراهم کرده است. بالکن رستوران برای جمع‌های دوستانه و صمیمی مناسب به نظر می‌آید. البته که کافه رستوران فلورانس با غذاهای ایتالیایی‌اش شناخته می‌شود.

رستوران گریزل

اگر هوس کرده‌اید کلی غذای پر و پیمون بخورید، رستوران گریزل دقیقا مناسب شماست. استیک‌ها و همبرگر‌های این رستوران به صورت حرفه‌ای تهیه می‌شوند. فضای دوستانهٔ خوبی دارد. پرسنل رستوران حرفه‌ای و دوستانه رفتار می کنند. فست فود گریزل کیفیت و کمیت را باهم به حد اعلا رسانده است. وارد رستوران که می‌شوید در عین مدرن بودن با فضایی سرزنده روبه‌رو می‌شوید. رستوران با گل‌ها و گیاهان طبیعی آراسته شده و به همین دلیل حس خمودگی در بین سرسبزی گیاهان و دکوراسیون خوشرنگ رستوران، گم می‌شود.

رستوران آقاجان

قدیم‌ها غذاها داخل سینی‌های بزرگی آورده می‌شد. به طوری که چندین نفر دور یک سینی می‌نشستند و با هم غذا می‌خوردند. سینی‌های روحی و مسی به خوبی یادآور حال‌وهوای گذشته‌اند. رستوران آقاجان سنت‌های قدیمی را به خوبی حفظ کرده است. این رستوران به تهیه و توزیع غذاهای ایرانی می‌پردازد. چقدر دلپذیر که برنج زعفرانی همراه با کوبیده‌های آبدار داخل سینی چیده شوند و دورچین‌های رنگی سینی را منحصر به فرد کند. طعم غذای رستوران آقاجان برای مشتریان دائمی‌اش به یاد ماندنی است. چرا که مواد اولیهٔ درجه یکی در تهیه غذاها استفاده می‌شود. البته مشتریان این رستوران می‌گویند که سنت و مدرنیته در رستوران آقاجان به خوبی کنار هم قرار می‌گیرند. اگر گذرتان به این رستوران افتاد از دسرهای آن هم غافل نشوید.

کافه رستوران آلوارس

تجریش منطقه‌ای خوش آب‌وهوا و با دسترسی بالا است. از همین رو بسیاری از مردم نسبت به  خرید آپارتمان در تجریش یا  اجاره آپارتمان در تجریش اقدام می‌کنند. همان‌طور که گفته شد گشت‌وگذار در تجریش هوس خوردن غذاهای مختلف را بیشتر می‌کند. کافه رستوران آلوارس در این منطقه مورد توجه فست فود دوستان منطقهٔ تجریش است. صندلی‌های کژوال و قهوه‌ای رنگ در سالن رستوران، فضایی شیک و در عین حال راحت را برای مهمانان فراهم می‌کند. این رستوران محلی مناسب برای قرارهای کاری، عاشقانه و دوستانه است. منوی کافه آلوارس از همه نظر تکمیل بوده و مورد پسند جوانان قرار گرفته است.

اینجا تبلیغ کنید
لیبل اصالت تابلو نئون تبلیغات در بنا تا نما
بانک اطلاعات ساختمان بنا تا نما