بانک اطلاعات ساختمان بنا تا نما

چرا قیمت میلگرد ساده کویر کاشان بالا است؟

آهن پرایس: میلگرد A1 یا میلگرد ساده صنعتی که به میلگرد داکتیل، میلگرد نرم و آرماتور نیز شناخته می‌شود، نوعی میلگرد فولادی است که در ساختمان‌سازی و سایر صنایع تولیدی کاربرد دارد. یکی از برترین تولیدکنندگان میلگرد ساده کشور، کارخانه کویر کاشان است.

میلگرد ساده کویر کاشان از نظر استحکام و انعطاف‌پذیری ویژگی‌های خوبی دارد و سطح آن کاملاً صاف است. گفتنی است میلگردهای این کارخانه که به صورت کلافی و شاخه تولید می‌شود باکیفیت‌ترین نوع میلگرد ساده در بازار داخلی است که علاوه‌بر کیفیت، بالا بودن قیمت میلگرد ساده کویر کاشان از وجوه تمایز این میلگرد با سایر برندها است.

بر همین اساس و به واسطه جایگاه مهمی که میلگرد کویر کاشان در تأمین نیازهای بازار داخلی دارد در ادامه به معرفی بیشتر این کارخانه، میلگردهای تولید شده و نیز قیمت میلگرد کلاف کویر کاشان پرداخته خواهد شد.

معرفی کارخانه میلگرد کویر کاشان

مجتمع فولاد کویر کاشان، با نام تجاری «شرکت تولیدی فولاد سپید فراب کویر»، فعالیت خود را از یک شرکت بازرگانی کوچک در سال 1379 آغاز کرد و امروزه به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان میلگرد ساده و آجدار در ایران تبدیل شده است. این مجتمع تولیدی که در سال 1381 در شهر آران و بیدگل اصفهان تاسیس شد، به عنوان نخستین تولیدکننده میلگرد فولادی با بهره‌گیری از سیستم‌های اتوماسیون صنعتی در کشور شناخته می‌شود.

آغاز فعالیت و رشد تولید کویر کاشان

از سال 1386، کویر کاشان به طور رسمی فعالیت خود را در زمینه تولید انواع میلگرد ساده و آجدار، به صورت شاخه و کلاف، آغاز کرد. با ظرفیت تولید اولیه 350 هزار تن در سال، این مجتمع در مدت زمان کوتاهی به این ظرفیت دست یافت و در سال 1395 با راه‌اندازی خط تولید دوم، توان تولید خود را افزایش داد.

تنوع محصولات و کیفیت بالای کویر کاشان

کویر کاشان با تولید بیش از 40 گرید فولادی و 450 سبد محصولی، کامل‌ترین سبد محصولات میلگرد شاخه و کلاف را در کشور داراست به طوری که این مجتمع، تأمین حدود 10 درصد از نیاز بازار داخلی به میلگرد ساختمانی را به عهده دارد. محصولات کویر کاشان شامل انواع میلگرد آجدار (سایز 8 تا 32 میلی‌متر) و میلگرد ساده (سایز 12 تا 40 میلی‌متر) به صورت شاخه و کلاف است.

ویژگی‌های میلگرد ساده کویر کاشان

کیفیت بی‌نظیر، تنوع بالای سایز، ظرفیت تولید بالا، استفاده از تکنولوژی روز، مقاومت در برابر آتش و امکان جوشکاری، وجه تمایز کارخانه میلگرد ساده کویر کاشان است. بر همین اساس می‌توان گفت میلگرد ساده کویر کاشان به دلیل کیفیت بالا، قابلیت جوشکاری عالی و مقاومت فوق‌العاده در برابر تنش‌های مختلف، بین صنعتگران و تولیدکنندگان برند محبوبی به شمار می‌رود، البته باید اشاره کرد این ویژگی‌ها موجب افزایش قیمت میلگرد ساده کویر کاشان شده است.

میلگرد A1 کویر کاشان که به صورت کلاف و شاخه‌های 6 متری تولید می‌شود، از سایز 12 تا 40 میلیمتر در بازار موجود است و میلگرد ساده کویر کاشان به صورت کلاف نیز از سایز 5.5، 6، 6.5، 7، 7.5، 8، 8.5، تا 16.5 میلیمتر تولید می‌شود.

عوامل اثرگذار بر قیمت میلگرد ساده کویر کاشان

قیمت میلگرد ساده کویر کاشان و اطلاع از آخرین تغییرات آن برای صنعتگران و مصرف‌کنندگان بسیار حائز اهمیت است، البته بهتر است مؤلفه‌هایی که به تغییر قیمت میلگرد ساده کویر کاشان منجر شده یا در تعیین نرخ این محصول دخیل است را نیز بشناسید.

شاید برای شما هم سوال باشد که چرا قیمت میلگرد ساده کویر کاشان گران است، در پاسخ باید گفت اصلی‌ترین فاکتوری که به افزایش قیمت میلگرد ساده کویر منجر می‌شود، کاربرد این محصول است، زیرا میلگرد ساده مواد اولیه برای سایر صناع وابسته به شمار می‌رود.

علاوه‌بر این روش تولید، کیفیت تولید از دیگر عوامل مهم اثر گذار است با این حال در ادامه به مهمترین پارامترهایی که در قیمت میلگرد ساده کویر کاشان اثرگذار است، اشاره می‌شود.

  • قیمت مواد اولیه
  • وزن و سایز میلگرد
  • برند تولیدکننده
  • کیفیت و استاندارد تولید
  • هزینه حمل و نقل
  • نرخ دلار
  • تصمیمات سیاسی، اقتصادی و نظامی

کاربردهای میلگرد کلاف ساده کویر کاشان

بیشترین کاربردی که می‌توان برای میلگرد ساده صنعتی و کلافی کویر کاشان نام برد استفاده از آن در صنایع تولیدی وابسته است که در ادامه به برخی از آنها اشاره می‌شود، گفتنی است قیمت میلگرد ساده کویر کاشان در تعیین نرخ نهایی محصولات و صنایع وابسته اثرگذار خواهد بود.

  • تولید فنر خودرو
  • سیم جوش و بلبرینگ
  • تولید مفتول صنعتی
  • سخت خرپا و تیرچه زیگزاگ
  • ساخت پیچ و مهره
  • تولید انواع توری
  • تولید سیم خاردار
  • تولید سیم بکسل
  • تولید الکترود

چرا میلگرد ساده کویر کاشان؟

مجتمع فولاد کویر کاشان با تکیه بر دانش فنی، تجهیزات مدرن و نیروی انسانی متخصص، به عنوان یکی از قطب‌های تولید میلگرد ساده در ایران شناخته می‌شود. محصولات باکیفیت و متنوع این مجتمع، نقش مهمی در توسعه صنعت ساختمان و زیرساخت کشور ایفا می‌کند.

علاوه‌بر این کارخانه کویر کاشان با احداث 12 کیلومتر ریل راه آهن و اتصال به راه آهن سراسری، امکان حمل و نقل میلگرد را تسهیل کرده و به کاهش قیمت میلگرد ساده کویر کاشان و هزینه‌های نهایی منجر خواهد شد.

اگرچه قیمت روز میلگرد ساده کویر کاشان در مقایسه با برندهای مشابه گران محسوب می‌شود اما این تنوع بالای سایزهای تولیدی میلگرد ساده کلاف و شاخه و کیفیت بسیار بالای میلگردهای کویر کاشان، مصرف‌کنندگان و صنعتگران را به خرید میلگرد ساده کویر کاشان ترغیب می‌کند.

با این اوصاف شما می‌توانید برای خرید میلگرد ساده کویر کاشان به روش‌های مختلفی اقدام کنید، خرید از بورس کالا، خرید مستقیم از کارخانه، خرید از بنگاه‌های آهن آلات و خرید از نمایندگی‌های رسمی این شرکت رایج‌ترین روش‌های خرید میلگردهای کویر است.

گفتنی است شرکت آهن پرایس به عنوان نمایندگی رسمی کارخانه میلگرد کویر کاشان، با ارائه کتبی ضمانتنامه کیفی از معتبرترین مراجع خرید انواع میلگرد کویر کاشان است.

به همین منظور شما می‌توانید برای مشاهده قیمت میلگرد ساده کویر کاشان به سایت این مجموعه مراجعه کنید سپس از طریق شماره 02154103، با کارشناسان فروش آهن پرایس تماس بگیرید و علاوه‌بر دریافت مشاوره رایگان، میلگرد کویر کاشان را به قیمت کارخانه خریداری کنید.

اینجا تبلیغ کنید
خط رند لیبل اصالت تابلو نئون تبلیغات در بنا تا نما
بانک اطلاعات ساختمان بنا تا نما