بانک اطلاعات ساختمان بنا تا نما

کدام محله منطقه ۲۲ برای سرمایه گذاری مناسب تر است؟

منطقه ۲۲ تهران، یکی از بهترین محل های مناسب برای سرمایه گذاری بشمار می رود. این محله به دلیل مجاورت با رشته کوه های البرز از آب و هوای فوق العاده ای برخوردار است و به دلیل فاصله کم با مرکز شهر، ترافیک بسیار اندکی نیز دارد. برای آگاهی بیشتر جهت سرمایه گذاری منطقه ۲۲ می توانید در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

موقعیت منطقه ۲۲ تهران

منطقه ۲۲ تهران، در حقیقت یکی از نواحی نوساز و پررونق محسوب می شود. در این منطقه هر روز شاهد رشد فزاینده و صعودی در زمینه های مختلف به خصوص اقتصادی هستیم. این منطقه، در شمال غرب تهران قرار گرفته است. منطقه ۲۲ از سمت شمال به رشته کوه البرز، از جنوب به تهرانسر و اتوبان تهران کرج، از شرق به منطقه ۵ شهرداری تهران و از سمت غرب به ورآورد شمالی منتهی می شود.

موقعیت خارق العاده این منطقه باعث شده است تا شرایطی برای ایجاد ساختمان های مسکونی، رفاهی، تفریحی و یا تجاری فراهم شود. به همین دلیل، افراد جهت سرمایه گذاری منطقه۲۲ می توانند اقدام به پیش خرید آپارتمان های موجود در این منطقه نمایند .

بهترین محله ها برای سرمایه گذاری در منطقه ۲۲

از ساخت و پایه گذاری منطقه ۲۲ تهران، مدت زمان طولانی سپری نشده است. با این وجود، به دلیل بکارگیری امکانات متنوع و ساختمان های مختلف، سرمایه گذاران زیادی به سمت این منطقه جذب شده اند. برخی از بهترین محله ها جهت سرمایه گذاری در منطقه ۲۲ تهران به شرح زیر است:

منطقه چیتگر

محله چیتگر واقع در منطقه ۲۲ تهران به عنوان یکی از بهترین نواحی جهت سرمایه گذاری بشمار می رود. این منطقه، به عنوان یکی از بزرگ ترین و بهترین محله های موجود در منطقه ۲۲ شناخته می شود. این محله، از قسمت شمالی به اتوبان شهید همدانی، از سمت جنوب به آزادراه تهران-کرج، از شرق به بزرگراه آزادگان و از غرب به آزادشهر و پیکان شهر منتهی می شود.

یکی از مهم ترین دلایل شهرت منطقه چیتگر به عنوان پروژه مناسب سرمایه گذاری، احداث شهرک های مسکونی نوساز و مدرن و مرکز های تفریحی و تجاری است. علاوه براین، از دیگر ویژگی هایی که باعث شده این منطقه دارای جایگاه بالایی برای سرمایه گذاری باشد، جاذبه های گردشگری بی نظیر در این منطقه است.

برخی از جاذبه های گردشگری موجود در منطقه چیتگر شامل پارک جنگلی، خرگوش دره، وردآورد، دریاچه شهدای خلیج فارس، لتمان کن، باملند، تهران مال و رزمال است. منطقه چیتگر با توجه به امکانات و ویژگی های خود و آب و هوای مطلوب، به عنوان یکی از بهترین انتخاب ها برای سرمایه گذاری منطقه ۲۲ شناخته می شود.

شهرک راه آهن

شهرک راه آهن یکی دیگر از محلات موجود در منطقه ۲۲ تهران برای سرمایه گذاری است. این محله با نام شهرک گلستان نیز شناخته می شود. شهرک راه آهن از شمال به بلوار آبشار و بزرگراه شهید خرازی، از جنوب به پارک جنگلی چیتگر و بلوار کوهک، از غرب به دریاچه چیتگر و از شرق به شهرک المپیک و بزرگراه آزادگان منتهی می شود.

یکی دیگر از ویژگی های موجود در این محله برای سرمایه گذاری منطقه ۲۲، آب و هوای مطلوب در آن است. در واقع، شهرک گلستان به دلیل مجاورت با کوه جنگلی چیتگر و کوه های البرز، از آب و هوای مطبوع و فوق العاده ای برخوردار است. همچنین، در این شهرک، امکاناتی نظیر میدان های تره بار و میوه، مسجد، امکان رفاهی و تفریحی و مراکز خرید وجود دارد که سبب افزایش میزان سرمایه گذاری شده است.

مروارید شهر

مروارید شهر یکی از پرتراکم ترین محلات موجود در منطقه ۲۲ تهران محسوب می شود و مرز بین استان تهران و البرز را تشکیل می دهد. این محله نیز برای سرمایه گذاری منطقه ۲۲ بسیار مناسب بشمار می رود؛ زیرا از امکانات و ویژگی های متنوعی برخوردار است.

به عنوان مثال دسترسی محله مروارید شهر به بزرگراه حکیم، بزرگراه خرازی، بلوار اردستانی و آزادراه تهران-کرج سبب تردد آسان افراد شده است. از سوی دیگر، ۵۰ برج در این محله درحال ساخت است. در این برج ها، علاوه بر امکانات سکونتی سایر امکانات در زمینه آموزشی، تفریحی، خدماتی و... نیز ارائه می شود.

ویژگی های موجود در محله مروارید شهر، باعث شده ساخت و ساز، پیشرفت چشمگیری در این منطقه داشته و سرمایه گذاران زیادی به سمت آن کشیده شوند.

شهرک دهکده المپیک یا میدان المپیک

شهرک دهکده المپیک در گذشته جزء زمین های منطقه ۵ تهران محسوب می شد. اما با احداث منطقه ۲۲ تهران، این محله در زمره آن قرار گرفت. شهرک دهک المپیک دارای ساحتمان های مسکونی است که در گذشته برای اسکان ورزشکاران داخلی و خارجی مورد استفاده قرار می گرفت.

پس از گذشت مدتی، این مساکن در اختیار کارکنان سازمان تربیت بدنی قرار گرفت. شهرک المپیک نیز یکی از محله های مهم جهت سرمایه گذاری منطقه ۲۲ بشمار می رود. این دهکده، از امکانات مناسبی در زمینه آموزشی، ورزشی، فرهنگی، مذهبی، سینما، بانک و مرکز بهداشتی و درمانی برخوردار است.

پیکان شهر

پیکان شهر در محدوده جنوبی منطقه ۲۲ تهران قرار دارد و در گذشته برای سکونت کارکنان شرکت های صنعتی، مورد استفاده قرار می گرفت. اما این منطقه، در سال ۱۳۸۲ طی یک مزایده به فروش رسید.

دسترسی در محله پیکان شهر بسیار گسترده است. در حقیقت، این محله به اتوبان های شهید خرازی، تهران-کرج و ایستگاه مترو ایران خودرو دسترسی دارد و همین عامل سبب شده این محله نیز برای سرمایه گذاری، گزینه ای مناسب محسوب شود. همچنین، پیکان شهر دارای امکاناتی نظیر فضای سبز، بازارچه، باغ گیاه شناسی، مراکز خرید، رستوران نیز است.

مزایای سرمایه گذاری در منطقه ۲۲ تهران

سرمایه گذاری منطقه ۲۲ تهران در سال های اخیر به صورت چشمگیری افزایش یافته است. این منطقه، یکی از موفق ترین مناطق موجود در تهران بشمار می رود که موارد زیر در آن تاثیرگذار بوده اند:

  • رشد صعودی در زمینه نرخ سرمایه
  • وجود امکانات متنوع تفریحی و رفاهی
  • امکان اجاره ساختمان ها با نرخ بالا
  • وجود اب وهوای مطلوب و مناسب
  • دسترسی آسان و سریع به نقاط مختلف تهران
  • وجود منظره های طبیعی و بکر
  • عدم وجود ترافیک سنگین
  • وجود امکان خرید و فروش آسان و سریع

معایب سرمایه گذاری در منطقه ۲۲ تهران

علاوه بر وجود مزایای فراوان برای سرمایه گذاری در منطقه ۲۲ تهران، برخی معایب نیز وجود دارند که به شرح زیر است:

  • قیمت بالا برخی از برج ها
  • عدم دسترسی آسان به وسایل حمل و نقل عمومی
  • عدم وجود جای پارک کافی
  • شلوغی و ازدحام در برخی ساعات شبانه روز
  • وجود مشکل در فصول سرد سال همچون زمستان

سخن پایانی

بسیاری از افراد، به دنبال املاک و ساختمان هایی جهت سرمایه گذاری هستند. به همین دلیل، یکی از بهترین پیشنهادات ما، سرمایه گذاری منطقه ۲۲ است. این منطقه، با توجه به امکانات و ویژگی هایی که با خود به همراه دارد، جزء پرسودترین مناطق بشمار می رود.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان دیار ۲۲ در ارتباط باشید. متخصصین در مجموعه دیار ۲۲، تمامی پیشنهادات سرمایه گذاری را با بهترین قیمت در اختیار شما قرار خواهند داد تا بتوانید با دیدی باز و اطمینان کامل، اقدام به سرمایه گذاری و کسب بهره نمایید.

اینجا تبلیغ کنید
خط رند لیبل اصالت تابلو نئون تبلیغات در بنا تا نما
بانک اطلاعات ساختمان بنا تا نما