بانک اطلاعات ساختمان بنا تا نما

معروف ترین سبک های دکوراسیونی خانه

در سال های اخیر در حوزه دکوراسیون داخلی شاهد پیشرفت فوق العاده ای هستیم و همین موضوع باعث شده تا استفاده از اتفاقات هیجان انگیزی در این حوزه باشیم. یکی از نکات مهمی که باید بدانید این است که در چند سال اخیر شاهد به وجود آمدن سبک های دکوراسیونی مختلف هستیم. در این مطلب قصد داریم تا سبک های دکوراسیون خانه را به شما معرفی کرده و در رابطه با هر یک از این سبک ها توضیحات کاملی را ارائه دهیم، پس با ما همراه باشید.

https://uupload.ir/files/jx1t_198-1200x800.jpg

دکوراسیون مدرن

یکی از سبک های دکوراسیون خانه، سبک دکوراسیون مدرن است که محبوبیت بسیار زیادی داشته و شما می توانید این شیوه دکور را در کشورهای دیگر نیز به وضوح مشاهده کنید.

به عنوان مثال اگر با تور هوایی دبی به این شهر زیبا و خاص سفر کنید، می توانید در خانه های بخشی از مردم شهر دبی دکوراسیون مدرن را مشاهده کنید. یکی از مهم ترین ویژگی های این سبک استفاده از اشکال هندسی نظیر دایره و چهارگوش است.

اشکال هندسی گوشه دار به مفهوم سرسخت بودن اشاره می کنند و اشکال منحنی نیز حس حرکت و پویایی زندگی مدرن را به خوبی نمایش می دهند. نکته مهی که باید بدانید این است که تلفیق و ترکیب این اشکال مختلف با یکدیگر باعث شده تا شاهد جذابیت فوق العاده ای در خانه های باشیم که از این سبک دکوراسیون استفاده می کنند.

https://uupload.ir/files/x21_modernstyle3-960x480.jpg

دکوراسیون مینیمال

سبک مینیمال نیز در سال های اخیر رونق بسیار زیادی داشته و افراد مختلفی جذب این نوع سبک شده اند. در واقع سبک مینیمال نوعی تلفیق سبک مدرن و به صورت ساده تر است. در این مدل پالت های رنگی استفاده شده معمولا خونسرد بوده و وسایل موجود در خانه بیش از حد زرق و برق دار نیستند. یکی از مهم ترین رنگ های مورد استفاده در سبک مینیمال، رنگ سفید است. نکته ای که باید بدانید این است که مینیمال به معنی سادگی و حذف عناصر اضافی از محیط است.

دکوراسیون صنعتی

دکوراسیون خانه صنعتی الهام گرفته از سبک صنعتی اروپا است و در واقع این دکوراسیون به نحوی است که در آن تلاش شود تا یک احساس ناتمام بودن را به مخاطب القا کند.

برای داشتن چنین دکوراسیونی معمولا از آجر و چوب در ظاهر دکوراسیون استفاده می شود. مبلمان چرم نیز یکی از مهم ترین ویژگی های این دکوراسیون است، چرا که در آن دوران مبلمان چرم طرفدار بسیار زیادی در اروپا داشته است و حالا در دکوراسیون صنعتی نیز شاهد استفاده از این نوع مبلمان هستیم.

https://uupload.ir/files/nrix_untitled-1-2.jpgدکوراسیون اسکاندیناوی

دکوراسیون اسکاندیناوی در واقع بر گرفته است سبک زندگی ساده مردم شمال اروپا است. در این سبک مبلمان استفاده شده بسیار ساده بوده و همچنین شما می توانید پالت سفید را در کنار عناصر مختلفی چون چوب، پلاستیک های روشن، کفپوش های قطعی و... به وضوح مشاهده کنید. در حقیقت می توان گفت سبک اسکاندیناوی بسیار به سبک مینیمال نزدیک است و شباهت های بسیار زیادی بین این دو وجود دارد. اگر به دنبال یک سبک دکوراسیون خاص می گردید، پیشنهاد ما این است که حتما سبک دکوراسیونی اسکاندیناوی را انتخاب کنید.

اینجا تبلیغ کنید
لیبل اصالت تابلو نئون تبلیغات در بنا تا نما
بانک اطلاعات ساختمان بنا تا نما