بانک اطلاعات ساختمان بنا تا نما

تولید سینی برق فشار قوی و فشار ضعیف

انتظار رشد قابل توجه تولید و فروش سینی برق فشار ضعیف در آینده، باتوجه به رشد تکنولوژی و افزایش تقاضا برای سیستم‌های مخابراتی پیشرفته، پذیرش خدمات مبتنی بر فضای ابری، گسترش دستگاه‌های اینترنت اشیا و سرمایه‌گذاری‌های دولتی در توسعه زیرساخت‌ها!

گروه صنعتی پارسیان یکی از معدود تولید کننده سینی کابل فشار قوی و فشار ضعیف در لاله زار تهران است؛ که با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و مهارت بالا توانسته باکیفیت‌ترین و استانداردترین سینی‌های کابل و متعلقات آن را تولید و با قیمتی مناسب به بازار عرضه کند.

اگر تا انتهای مطلب همراه ما باشید؛ اطلاعات بسیار مفیدی درباره سینی کابل فشار قوی و فشار ضعیف و حتی چگونگی خرید آن به‌دست آورده و به بخشی از سوالات شما در این باره پاسخ داده خواهد شد.

قیمت سینی برق فشار قوی و فشار ضعیف در پارسیان

باتوجه به اینکه در پارسیان تعیین قیمت نهایی سینی برق فشار قوی و فشار ضعیف به عواملی چون: ضخامت ورق، نوع ورق (فولاد، آلومینیوم، استیل)، نوع پوشش (گالوانیزه سرد و یا گالوانیزه گرم) و در نهایت طول ورق بستگی دارد؛ قیمت سینی کابل با ضخامت 0.7 باتوجه به این استانداردها در تاریخ بهمن‌ماه 1402 به شرح زیر است.

  • قیمت سینی کابل عرض cm5 برابر 98.000 تومان
  • قیمت سینی کابل عرض cm10 برابر 130.000 تومان
  • قیمت سینی کابل عرض cm 15برابر 163.000 تومان
  • قیمت سینی کابل عرض cm20 برابر 195.000 تومان
  • قیمت سینی کابل عرض cm30 برابر 260.000 تومان
  • قیمت سینی کابل عرض cm40 برابر 325.000 تومان
  • قیمت سینی کابل عرض cm50 برابر 390.000 تومان

برای مشاهده لیست کلی قیمت سایر سینی کابل‌ها و قیمت نردبان کابل حتما به وبسایت پارسیان مراجعه نمایید.

ویژگی سینی برق فشار قوی و فشار ضعیف تولیدی پارسیان

سینی برق به‌دلیل پشتیبانی و انتقال انواع خطوط برق فشار قوی، کابل‌های توزیع برق، کابل‌های مخابراتی و کابل‌های فیبر نوری به سینی برق فشار قوی و سینی برق فشار ضعیف در بازار معروف است.

سینی برق فشار ضعیف گزینه عالی برای ساختمان‌های مسکونی

به‌صورت معمول، سینی کابل فشار ضعیف به دلیل حمل سیم‌هایِ داده، صدا، تصویر و شبکه‌های مخابراتی به این نام شناخته می‌شود.

از جنس گالوانیزه سرد تهیه شده و بیشتر در ساختمان‌های اداری و مسکونی و در واقع برای انتقال شبکه‌های داده مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به دلیل سبکی و پانچ‌های متعدد بر سطح خود یک گزینه عالی برای نگهداری و ایمن‌سازی کابل‌ها در طولانی مدت است. و از طرفی قیمت ارزان سینی برق فشار ضعیف یک گزینه عالی برای انتخاب نهایی شما خواهد بود.

حمل و انتقال ایمن کابل‌های فشار قوی با سینی برق فشار قوی پارسیان

سینی کابل فشار قوی که معمولا برای انتقال کابل‌های توزیع برق فشار قوی مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ به دلیل سنگینی کابل‌ها حتما باید دارای ضخامت خوبی بوده و از پوشش گالوانیزه گرم هم برخوردار باشد. قیمت سی چنل گالوانیزه هم همینطور تعیین میشود.

دلیل این امر نگهداری ایمن از کابل‌ها و جلوگیری از اتصال بر اثر رطوبت و شرایط دماییِ فضای مورد استفاده است.

چگونگی انتخاب بهترین سینی برق فشار قوی و فشار ضعیف

برای انتخاب درست و تخصصی سینی برق باید موارد زیر را به‌درستی رعایت نموده و یا از متخصصان گروه صنعتی پارسیان راهنمایی بگیرید.

محاسبه ظرفیت سینی کابل

برای تعیین ظرفیت سینی کابل و یا به اصطلاح سطح مقطع آن، باید تعداد و سایز سیم و کابلی که در سینی برق قرار می‌گیرد؛ را به‌دست آورده و در نهایت باتوجه به مساحت کل کابل‌ها، عرض سینی کابل تعیین می‌گردد.

انتخاب ضخامت سینی برق

این مرحله کاملا به نوع کابل‌های فشار قوی و فشار ضعیف بستگی دارد. اگر سینی کابل از ورق نازک تهیه شود و حامل کابل فشار قوی باشد؛ به اصطلاح شکم درآورده و یا خمیده می‌گردد.

میزان ضخامت سینی برق در پارسیان به‌صورت استاندارد و براساس ارتفاع، طول و عرض سینی‌ها شامل: کمتر از یک، 1، 1.25، 1.5، 1.75، 2، 2.25 می‌شود.

4 دلیل اصلی خرید سینی برق از پارسیان

کیفیت و ضمانت مرغوبیت تولید سینی برق نقش بسزایی در ایمنی سیستم برق ساختمان‌های مسکونی و صنعتی دارد. گروه صنعتی پارسیان از این قاعده مستثنی نبوده و باوجود قابلیت‌های زیر توانسته یکی از محبوب‌ترین گروه‌های صنعتی تولید سینی برق فشار قوی و فشار ضعیف در بازار لاله زار شود.

  • تضمین قیمت (ارائه بهترین قیمت در کنار بالاترین کیفیت جزو اصول اصلی کار پارسیان است.)
  • اعتبار در لاله زار (سابقه 15 ساله پارسیان در لاله زار نشان از اعتبار و محبوبیت پارسیان میان مشتریان و همکاران آن است.)
  • موجودی کالا (نگه داشتن موجودی محصولات در حد مطلوب)
  • مشاوران حرفه‌ای (مشاوره تخصصی و رایگان قبل از خرید )

خرید سینی برق فشار قوی و فشار ضعیف باکیفیت از پارسیان

قیمت سینی کابل فشار قوی و فشار ضعیف باتوجه به عواملی چون: متریال، ضخامت، طول و نوع پوشش گالوانیزه گرم و یا سرد تعیین می‌شود.

لازم به ذکر است که، به‌طور معمول برای سینی برق فشار ضعیف به دلیل حمل سیم و کابل سبک با سطح مقطع کم از گالوانیزه سرد استفاده کرده؛ اما در مقابل سینی برق فشار قوی به خاطر انتقال کابل فشار قوی، ضخامت بیشتری داشته و با گالوانیزه گرم پوشش داده می‌شود.

از طرفی، محاسبه ظرفیت و انتخاب ضخامت دو اصل اساسی برای انتخاب بهترین سینی کابل فشار قوی و فشار ضعیف است.

گروه صنعتی پارسیان علاوه بر تولید سینی کابل، محصولات دیگری چون: نردبان کابل، زانو سینی کابل، پایه سینی کابل، جعبه تقسیم برق، سی چنل، ریل و بست چنگالی، پریز کف خواب و... تولید و عرضه می‌کند.

شما همراهان عزیز می‌توانید با مراجعه به وبسایت پارسیان از مشاوره تخصصی قبل از خرید به‌صورت رایگان، بهره ببرید.

اینجا تبلیغ کنید
لیبل اصالت تابلو نئون تبلیغات در بنا تا نما
بانک اطلاعات ساختمان بنا تا نما