بانک اطلاعات ساختمان بنا تا نما

همه چیز درباره هتل پرسپولیس شیراز

همه چیز درباره هتل پرسپولیس شیراز

هتل پرسپولیس شیراز در سال ۱۳۸۵ در بلوار آزادی شیراز افتتاح شد و از آن زمان تا به امروز خاطرات اقامتی خوبی برای مسافران شیراز ایجاد کرده است. هتل پنج ستاره پرسپولیس در شیراز، یکی از بهترین هتل‌های این شهر به حساب می‌آید. این هتل امکانات فراوانی را برای مسافران فراهم کرده است تا تجربه اقامتی راحت و لذت‌بخش داشته باشند.

این هتل در قلب شیراز قرار دارد که با هفت طبقه و تعداد ۱۰۴ اتاق و سوئیت، یک مقصد اقامتی شگفت‌انگیز در شیراز محسوب می‌شود. همچنین، با تالارهای بین‌المللی با ظرفیت سیصد نفر، می‌تواند رویدادهای مختلف از جمله سمینارها و کنفرانس‌ها را به خوبی میزبانی کند.

اگر در سفر به شیراز به دنبال یک اقامتگاه با امکانات بی‌نظیر و نزدیک به جاذبه‌های گردشگری هستید، هتل پرسپولیس در شیراز ممکن است یک انتخاب عالی باشد. هتل‌ پرسپولیس شیراز با پرسنل باتجربه و تحصیل‌کرده، خدمات عالی را به مسافران ارائه می‌دهد. در ادامه امکانات این هتل را بر می‌شماریم.

اتاق‌های هتل پرسپولیس

اتاق‌های هتل پرسپولیس دارای امکانات یکسانی هستند؛ به همین دلیل برای رزرو به زمان زیادی برای بررسی اتاق‌ها نیاز ندارید. می‌توانید انواع اتاق‌ها از جمله اتاق‌های دو تخته برای یک نفر، دو تخته دبل، دو تخته تویین، سه تخته و سوئیت چهار تخته کانکت را برای رزرو انتخاب کنید.

همه اتاق‌ها امکانات رفاهی مناسبی از جمله صندوق امانات، دوش و وان، مینی بار و سرویس بهداشتی فرنگی را دارند. علاوه بر این، اینترنت رایگان نامحدود در تمام طبقات و اتاق‌ها در دسترس هستند. این اقامتگاه به شما تجربه‌ی فراموش‌نشدنی از اقامتتان در شیراز را می‌دهد.

رستوران هتل پرسپولیس

وعده صبحانه در هتل پرسپولیس شیراز برای تمامی اتاق‌ها به صورت رایگان سرو می‌شود. رستوران آپادانا هتل پرسپولیس در طبقه همکف، یک صبحانه کامل را به مهمانان و مسافران ارائه می‌دهد.

اگر تمایل داشتید ناهار و شام را نیز در این رستوران میل کنید، از منوی متنوع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی همراه با انواع دسرهای مختلف استفاده کنید. این رستوران همچنین امکان برگزاری مهمانی‌ها را نیز فراهم می‌کند.

کافی‌شاپ هتل پرسپولیس شیراز

کافی‌شاپ هتل پرسپولیس در کنار رستوران آپادانا، در طبقه همکف قرار دارد. این کافه با نام " لوتوس" در این هتل شما را به یک تجربه لذت‌بخش دعوت می‌کند. در این مکان آرام و دلنشین، شما می‌توانید انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، بستنی، کیک و دسر را میل کنید و لحظات خوشایندی را در این هتل بین‌المللی در شیراز به اشتراک بگذارید.

کافی‌شاپ این هتل به صورت ۲۴ ساعته فعالیت می‌کند. می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز، به طبقه اول هتل بروید و لحظات خوبی را با دوستان خود سپری کنید.

تالارهای هتل پرسپولیس

هتل پرسپولیس شیراز دارای دو تالار بزرگ به نام‌های "تالار هدیش" و "تالار تچر" با ظرفیت 300 نفر در هر کدام است. این تالارها به همراه تجهیزات صوتی و تصویری پیشرفته و اتصال به اینترنت، امکانات عالی را برای برگزاری سمینارها، کنفرانس‌ها، همایش‌ها و مراسم‌های عقد و عروسی فراهم می‌کنند.

تالارهای هتل پرسپولیس

امکانات ورزشی هتل پرسپولیس

مجموعه ورزشی و آبی هتل پرسپولیس شیراز برای حفظ نشاط و تندرستی میهمانان عزیز امکانات بی‌نظیری را فراهم کرده است. این مجموعه شامل استخر، سونا، جکوزی، حوضچه آب سرد، سالن بدنسازی و سالن بیلیارد با امکانات عالی است.

لابی هتل پرسپولیس

لابی هتل پرسپولیس به عنوان بهترین مکان برای ملاقات‌های دوستانه شناخته می‌شود. کافی نت هتل پنج ستاره نیز با فراهم‌کردن محیط آرام، اینترنت پرسرعت و تجهیزات مدرن، از مسافران محبوب خود استقبال می‌کند.

امکانات رفاهی و تفریحی هتل پرسپولیس

هتل پرسپولیس شیراز با ارائه امکانات رفاهی و تفریحی متنوع، تجربه خوبی را برای مهمانان فراهم می‌کند. در این هتل، شما می‌توانید از خدمات آرایشگاه مردانه استفاده کنید و یا در سالن بیلیارد و کافی‌شاپ وقت خوشی را سپری کنید.

همچنین، امکان خرید در فروشگاه هتل نیز وجود دارد. برای راحتی مسافران، تاکسی سرویس در دسترس است و امکانات اینترنت بی‌سیم در قسمت پذیرش نیز فراهم شده است. در هتل دستگاه خودپرداز، نمازخانه، آسانسور برای راحتی مسافران و اعلام حریق به منظور ایمنی و اطلاع‌رسانی فوری در صورت نیاز فراهم شده است.

امکانات رفاهی و تفریحی هتل پرسپولیس

فاصله هتل پرسپولیس از جاذبه‌های گردشگری

مسافران هتل پرسپولیس شیراز به دلیل موقعیت مکانی عالی این هتل، به جاذبه‌های گردشگری و تاریخی شهر شیراز دسترسی دارند. با فاصله تنها 10 دقیقه پیاده‌روی، می‌توانید به آرامگاه حافظ و باغ جهان‌نما بروید.

علاوه بر این، با 10 دقیقه رانندگی از هتل پرسپولیس می‌توانید به آرامگاه سعدی، ارگ کریم‌خان، شاهچراغ، حمام وکیل، سرای مشیر و نارنجستان قوام دسترسی پیدا کنید.

همچنین، نمایشگاه بین‌المللی شیراز نیز در فاصله حدود 30 کیلومتری این هتل واقع شده و با 30 دقیقه رانندگی به آسانی می‌توان به بازدید از این نمایشگاه رفت.

اگر برای شما موقعیت مکانی اهمیت دارد و می‌خواهید به راحتی به جاذبه‌های شیراز دسترسی داشته باشید، بدون شک می‌توانید رزرو هتل پرسپولیس را در نظر بگیرید.

هزینه رزرو اتاق و اقامت در هتل پرسپولیس شیراز

قیمت رزرو اتاق‌ها در این هتل، بستگی به تعداد تخت و ظرفیتی که دارند، متفاوت است. برای مثال، افراد تنها می‌توانند از اتاق‌هایی با یک تخت تک نفره استفاده کنند.

زوج‌ها و گروه‌های دو نفره هم می‌توانند از اتاق‌هایی که دارای یک تخت دو نفره یا دو تخت تک نفره هستند، استفاده کنند.

همچنین، قیمت‌ها بر اساس نوع اتاق و تعداد تخت‌ها متفاوت بوده و بستگی به انتخاب شما برای اقامت در هتل پرسپولیس متغیر خواهد بود.

قوانین هتل پرسپولیس

هزینه اقامت برای کودکان زیر 3 سال بدون استفاده از سرویس اضافه رایگان است و برای کودکان بین 3 تا 6 سال بدون استفاده از سرویس، نیم‌بها محاسبه می‌شود. سرویس اضافه به صورت تخت ارائه می‌شود.

در صورت ارائه صیغه‌نامه، این سند باید رسمی دفترچه‌ای با مهر برجسته باشد. همچنین باید کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار زوجین ارائه شود.

پذیرش برای خانم‌ها فقط با داشتن کارت دانشجویی و برگه ماموریت امکان‌پذیر است. در غیر این صورت باید یک نامه از اداره اماکن ارائه شود.

ساعت تخلیه اتاق 12:00 و ساعت تحویل اتاق 14:00 است.

قوانین هتل پرسپولیس

قوانین کنسل کردن رزرو اتاق در هتل پرسپولیس شیراز

اگر قبل از 72 ساعت از ورود مهمان اعلام کنسلی شود، هیچ جریمه‌ای دریافت نمی‌شود.

اگر کمتر از 72 ساعت تا ورود مهمان باقی مانده باشد و اعلام کنسلی شود، 25٪ از هزینه اقامت یک شب به عنوان جریمه کسر می‌شود.

اگر کمتر از 48 ساعت تا ورود مهمان باقی مانده باشد و اعلام کنسلی شود، 50٪ از هزینه اقامت یک شب به عنوان جریمه کسر می‌شود.

سخن پایانی

شیراز شهر چهار فصل ایران است. در هر زمان از سال که به این شهر قدم بگذارید، طبیعت برایتان دلبری می‌کند و جاذبه‌های گردشگری این شهر ، هوش را از سر انسان می‌رباید. در هر سفری برای داشتن تجربه‌ای دلپذیر، محل اقامت بسیار اهمیت دارد. در شیراز هتل‌های زیادی وجود دارند که میزبان گردشگران هستند.

هتل پرسپولیس شیراز، یک هتل پنج ستاره در مجاورت اکثر جاذبه‌های گردشگری با امکانات رفاهی و تفریحی است. با اقامت در این هتل، سفر خاطره‌انگیز خود به شیراز را کامل کنید. هتل پرسپولیس در شیراز با انواع اتاق‌ها و سوئیت در ظرفیت گوناگون پذیرای مهمانان شیرازی است.

امکانات این هتل تمام نیازهای شما را جوابگو است. دسترسی آسان در کمترین زمان به اماکن تفریحی، دیدنی و مراکز خرید از مزایای اقامت در این هتل پنج ستاره است.

اینجا تبلیغ کنید
لیبل اصالت تابلو نئون تبلیغات در بنا تا نما
بانک اطلاعات ساختمان بنا تا نما