بانک اطلاعات ساختمان بنا تا نما

ترفندهای خانه تکانی عید به گفته متخصصین

برای گرفتن قیمت نظافت منزل در شهرهای ایران بهترین کار سرزدن به بازار خدمات سنجاق است. اینکه در کدام شهر هستید را انتخاب کنید، مثلا اگر در تهران زندگی می‌کنید باید با بهترین شرکت های خدمات نظافتی تهران کار کنید بنابراین یک درخواست نظافت منزل در تهران ثبت می‌کنید و بعد از چند دقیقه پیشنهاد انجام کار متخصصین این زمینه از خدمات نظافت منزل را دریافت می‌کنید. در این مرحله با مقایسه قیمت و امتیاز و نظرات مشتریان قبلی یک متخصص می توانید انتخاب آگاهانه تری را تجربه کنید.

گرچه سال جدید فرصتی برای شروعی تازه و هدف گذاری است، اما هیچ چیز مانند خانه تکانی نمی تواند ضامن آغاز فصل جدید باشد. از آنجایی که در ماه های سرد زمستانی بیش از هر وقت دیگر در خانه مانده ایم، پس احتمالا خانه مان زیاد کثیف شده و باید آن را حسابی تمیز کنیم. به همین دلیل در اینجا ترفندهای خانه تکانی عید و ترفندهای نظافت منزل را به شما معرفی می کنیم.

1. از ماشین ظرفشویی غافل نشوید

https://lh5.googleusercontent.com/MIh0w7_LyeoxdElt7gYnBFRJDxsipiONvxBu9ObpFa_O8qXNM7SmNlG3Q9n5PvkQLUwzxMB0YR8BTD7AY43Mw2F6Cff-OqH_XmhRkOvwpKd1ejFV91Fuul-T1aFeyUIiig

ماشین ظرفشویی در زمان، هزینه و مصرف آب صرفه جویی می کند، اما علاوه بر شستن ظرف و ظروف می توانید استفاده های دیگری هم از آن داشته باشید. اسباب بازی و عروسک های بچه هایتان را توی آن بیندازید چون پر از باکتری و میکروب است. ماشین ظرفشویی می تواند آن را تمیز و بهداشتی کند.

2. توجه به شیرآلات حمام یکی از مهم ترین ترفندهای نظافت منزل است

برای برق انداختن شیرآلات حمام از اسپری سرکه یا محلول آب و آب لیمو استفاده کنید. سپس با مسواک کهنه شیر را تمیز کنید. در نهایت روی آن آب بپاشید.

3. بوی بد را از بین ببرید

https://lh3.googleusercontent.com/ijxku3_OXmvRBk64-Zpbw6QtdEqw9dW3NtsR72c8s0Z-GKRvGbw8RL-rgqR9gUMqpy06iRPYEBoZw2T_Ae1aCLehL2rWc5G9G2jNHBFFHVAFl-7ebQPMfg2A9x4yyDwDVA

یکی از ترفندهای خانه تکانی عید از بین بردن بوی بد یخچال است که می توانید برای این کار از سدیم بی کربنات استفاده کنید. یک ظرف سدیم بی کربنات را روی یکی از قفسه های یخچال بگذارید. می توانید چند قطره از این محلول را کف ماشین ظرفشویی هم بپاشید.

4. جاقاشقی را تمیز کنید

لوازم ریز آشپزخانه همیشه آلودگی ها و باکتری ها را به خود جذب می کند. ما اغلب قاشق و چنگال ها را خوب تمیز می کنیم. اما به جای قاشق و چنگال و چاقوها توجه نمی کنیم. در حالی که یکی از ترفندهای نظافت منزل تمیز کردن جا قاشقی و جای چاقوهاست.

5. بالش های خانه را تمیز کنید

https://lh3.googleusercontent.com/0RcZW6_uca5QMdEoUwqxltQNPDYY7Xd_5u4iFM9FJ0hS0t_SwmvMkLyCcFmsW_Ot6hb3JdHDXlKUyFg75BIcpyeulGz8RZsqdOugecUtbtLtnPeE3JxUxT69ta4cDhqb5g

باید هر شش ماه یک بار بالش ها را تمیز کنیم. اگر بالش تان از جنس مواد طبیعی از جمله پر است، می توانید آن را توی ماشین لباسشویی بیندازید. اما یادتان باشد که بالش توی ماشین سنگین می شود، پس باید تنظیمات ماشین را بررسی کنید. سپس باید بالش را در خشک کن قرار دهید تا رطوبتش گرفته شود. برای شستن بالش های پلی استر و پشمی تنظیمات پشم را انتخاب کنید و یک سوم از شوینده همیشگی را استفاده کنید. شستن بالش ها یکی از ترفندهای خانه تکانی عید است.

6. از بالا شروع کنید

همیشه خانه را از بالا تمیز و گردگیری کنید و به سمت پایین بیایید. در این صورت کارتان دوبرابر می شود. در بالای کابینت ها دستمال کاغذی یا دستمال پهن کنید تا در صورت گردگیری گرد و خاک روی آن ریخته و بعد آنها را بردارید. این دستمال ها را می توانید بردارید و بشویید.

اینجا تبلیغ کنید
لیبل اصالت تابلو نئون تبلیغات در بنا تا نما
بانک اطلاعات ساختمان بنا تا نما