بانک اطلاعات ساختمان بنا تا نما

توضیح نوشتاری

  دربازکن   های  تصویری   هوشمند   گوئینز   در تکنولوژی دیجیتال و همچنین به روزترین تکنولوژی دنیا در این سیستم ها یا همان سیستم های تحت شبکه  ارائه میشوند.

امتیاز عمده دیگر این سیستم قابلیت توسعه قابلیت های آنها با استفاده از رنج وسیعی از تجهیزات جانبی میباشد از قبیل یکپارچه سازی با دوربین های مدار بسته، انتقال تماس به گوشی تلفن ثابت و همراه، فعال کردن چند خروجی از قبیل آلارم، روشنایی و ... . سیستم های دیجیتال برای نگهبانی و قسمت پذیرش ساختمان های بزرگ نیز راهکار ویژه ای ارائه میکند تا نگهبان و واحد ها بتوانند ارتباط صوتی دو طرفه ای داشته باشند.

شرکت سازنده: Guinaz
فروش به صورت: خرده فروشی، عمده فروشی
کشور سازنده:   اسپانیا
صفحه نمایش: 3.5 و 7 اینچ - رنگی - TFT
ارتباط صوتی: Hands Free
پیکربندی و تنظیمات: لمسی بروی صفحه
جنس بدنه: متاکریلات با مقاومت بالا و استیل ضد زنگ
رنگ: مشکی - سفید
تکنولوژی: دیجیتال - در مدل 4 سیم و 2 سیم - تحت شبکه
قابلیت های جانبی منحصر به فرد: شبیه سازی حضور در خانه

گوئینز   برای معماری های نوین و دکوراسیون های مدرن سری طراحی های مبتکرانه و مدرنی را ارائه کرده است.  گوئینز   در تکنولوژی دیجیتال، مانیتورهای رنگی با رزولوشن تصویر فوق العاده و کیفیت صدا و ویدئو استئثنایی با ظاهری از ترکیب استیل ضد زنگ و متاکریلات را عرضه میکند.

طراحی ظاهری مانیتورهای لمسی در دو رنگ سفید و مشکی و در دو سایز 3.5 اینچ  و 7 اینچ به راحتی با دکوراسیون شما منطبق میشود. همچنین برای معماری های کلاسیک نیز مانتیورهای سری آریون، مانیتور با گوشی و گوشی های صوتی با تکنولوژی دیجیتال نیز عرضه شده است.

این شرکت همچنین راهکارهایی را در سیستم های کنترل دسترسی و ارتباطات داخلی در دو تکنولوژی دیجیتال و تحت شبکه IP ارائه میکند.

سیستم  دربازکن های  تصویری   گوئینز   اسپانیا   راه طولانی 25 ساله خود را با پشتوانه تجارب و اعتماد پذیری حاصل از سالها فعالیت در زمینه تولید تجهیزات الکترونیکی با کمک مشتریانش طی نموده است.

کلیه مراحل طراحی و  ساخت محصولات به صورت کامل در کشور اسپانیا   و توسط زیرساخت های شرکت  گوئینز   در کارخانه ای به مساحت 4000 مترمربع در منطقه ناوارا انجام میگیرد و از آنجا به دیگر کشورها صادر میشود.

نام مدیر

سید جمال سادات

آدرس

تهران - خیابان قائم مقام فراهانی - میدان شعاع - ساختمان شماره 114- واحد 12
ثبت کنندۀ آگهی 0937xxxxx46 تاریخ ثبت آگهی تاریخ بروزرسانی
اینجا تبلیغ کنید
لیبل اصالت تابلو نئون تبلیغات در بنا تا نما
بانک اطلاعات ساختمان بنا تا نما