بانک اطلاعات ساختمان بنا تا نما

توضیح نوشتاری

شرکت شیشه هوشمند ایران، در سال 1392 با هدف ارائه محصولات خاص و نوین در عرصه صنعت ساختمان تاسیس گردید و بعنوان نماینده انحصاری شرکت Polytronix امریکا، محصولات خود را تحت برند شیشه هوشمند ایران (Iran Smart Glass) به مشتریان خود عرضه می کند.

از جمله محصولات شیشه هوشمند ایران می‌ توان به شیشه های هوشمند - مات شونده، فیلم  های هوشمند - مات شونده، شیشه های حاوی LED   و شیشه های تزئینی و دکوراتیو PolyFlush، PolyRainbow و PolyGlow اشاره کرد. شایان ذکر است تکنولوژی تولید تمامی این محصولات بصورت انحصاری در اختیار شرکت Polytronix امریکا است.

شیشه هوشمند ایران، به عنوان یک شرکت پیشرو در ارائه جدید ترین محصولات صنعت شیشه و ساختمان با بالاترین کیفیت و خدمات پس از فروش، به مشتریان خود بهترین خدمات را ارائه دهد. از دیگر محصولات شرکت می توان به انواع شیشه های دکوراتیو به صورت لمینیت شفاف، لمینیت رنگی، نشکن   (Tempered) ، دو جداره، طرح دار، چاپی و رنگی که امکانات زیادی را جهت استفاده در دکوراسیون داخلی و طراحی نما برای معماران به وجود می آورند، اشاره کرد.

  شرکت شیشه هوشمند ایران بر این باور است که ارتقاء و پیوستگی در کیفیت محصولات، سرویس و خدمات پس از فروش، نظارت بر اجرای صحیح و دقیق در تولید محصولات، مهمترین راهکار در جلب رضایت مشتریان و راز ماندگاری در بازار است.

آدرس

تهران - خیابان سهروردی شمالی - خیابان شهید قندی - پلاک 26 - واحد 2

کلمه های کلیدی:

ثبت کنندۀ آگهی 0910xxxxx92 تاریخ ثبت آگهی تاریخ بروزرسانی
اینجا تبلیغ کنید
لیبل اصالت تابلو نئون تبلیغات در بنا تا نما
بانک اطلاعات ساختمان بنا تا نما